Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2002 #1 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg er så spent og glad. Jeg har kjøpt tur til London som overraskelse til kjæresten min. Har bedt ham fri fra jobben og alt. Skal ikke si noe til ham, før vi sitter på toget. Gleder meg veldig, men syns det er litt skummelt samtidig. Vi skal bo i Kensington, på et sted som heter London House Hotel. Har noen vært der? Tar gjerne i mot gode tips om hva vi kan gjøre. Lurte på å bestille billetter til Les Miserables, kun 10 pund per pers. Hvordan skal jeg presentere overaskelsen syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2002 #2 Del Skrevet 22. november 2002 Kjæresten din blir sikkert kjempeglad! Les Miserables anbefales på det varmeste. Noe av det mest fantastiske jeg har sett!!! Utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernille Skrevet 22. november 2002 #3 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg fikk en sånn overraskelses tur til London hos samboer`n i februar - gjett om jeg ble glad Stod opp en mandagsmorgen, passe trøtt og litt smågretten, og fant en lapp fra han som hadde dratt på jobb før meg, hvor han håpet jeg kunne forsøke å ta meg fri torsdag (er student og hadde fri den kommende fredagen...) Dagen etter fikk jeg noen hint: katt (han hadde bestillt biletter på cats), gulvteppe (hotellrom i england) og buss (Londonbusser), slik at jeg kunne prøve å gjette hva overraskelsen innebar.....hehe...ikke helt enkelt Hadde en fantastisk helg!!!!!!! Kos dere masse - markedet på Camden, og en tusletur i Notting hill anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernille Skrevet 22. november 2002 #4 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg fikk en sånn overraskelses tur til London hos samboer`n i februar - gjett om jeg ble glad Stod opp en mandagsmorgen, passe trøtt og litt smågretten, og fant en lapp fra han som hadde dratt på jobb før meg, hvor han håpet jeg kunne forsøke å ta meg fri torsdag (er student og hadde fri den kommende fredagen...) Dagen etter fikk jeg noen hint: katt (han hadde bestillt biletter på cats), gulvteppe (hotellrom i england) og buss (Londonbusser), slik at jeg kunne prøve å gjette hva overraskelsen innebar.....hehe...ikke helt enkelt Hadde en fantastisk helg!!!!!!! Kos dere masse - markedet på Camden, og en tusletur i Notting hill anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernille Skrevet 22. november 2002 #5 Del Skrevet 22. november 2002 Woups....innlegget kom hvist med flere ganger.....- he,he.....datageni :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 27. november 2002 #6 Del Skrevet 27. november 2002 Som det er sagt: Den som er lei av London er lei av livet! London har utrolig mye å by på, og det viktigste er å ikke gape over for mye. Har man ikke vært der før, bør man kanskje ta med seg noe av det mest kjente, som Hyde Park/Kensington Gardens. Det bor du jo ved. Westminster med parlamentet og Westminster Abbey og Big Ben. Ta gjerne en sightseeingbus for å få et kjapt overblikk. Ellers kan man jo anbefale bydeler som tidligere nevnt Camden Town og Greenwich. Veldig forskjellige, men spennende begge. Den første kjent for kulturlivet og her kan man finne mange godbiter om man er ute etter gamle LP plater. Greenwich mer fasjonabel til tross for den østlige beliggenheten, og kjent for sitt observatorium, men også for mange andre flotte bygninger. Ta gjerne en båt fra Westminster ut dit. Da passeres kopien av Shakespeares Globe Theater. Det er mye spennende i sentrum, og bydelene Soho og Mayfair er obligatoriske. Skal du besøke Madam Tussaud, så vær gjerne tidlig ute pga lange køer. Til slutt, så må jeg som Arne Scheie få lov til på det sterkeste å anbefale en fotballkamp! Har du allerede vært på tur, så er vel disse opplysningene uinteressante. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente 29 (ikke innlogget) Skrevet 11. desember 2002 #7 Del Skrevet 11. desember 2002 Tusen takk for gode tips. Turen er nå foretatt. Hadde en super fin tur med shopping, sightseeing , teater og pub besøk. Så Les Miserables, fin den, men ikke så flott som jeg trodde. Sikkert vel så fin her hjemme, om ikke bedre.. London House Hotel var en smule shabby, men etter hva jeg har forstått så er det helt normal standard i London. Brukte selvfølgelig mer penger enn planlagt, men har iallefall med både klær ( 3 kjempespreke jakker bl.a), julegaver, ting og tang samt mat og godterier med hjem. Kjempemoro å overraske, han ble skikkelig rørt. Ble desverre utsatt for en kjempekjedelig episode på hjemveien, da vi giftet oss i sommer skiftet jeg etternavn, men oppdaterte ikke passet mitt. Billetten min sto i mitt nye navn, det aksepterte ikke Ryan air og krevde meg for 2313 kroner. UTROLIG IRRITERENDE... Dette var mer enn hele turen kostet til sammen for oss begge... Skal ikke la dette ødelgge minnet av turen, men det var en skikkelig nedtur.. Så grådig unødvendig. På utreisen sa de jo ingenting om dette.... Derfor dere som har et annet etternavn enn det som står i passet vær OBS på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå