Gå til innhold

Apple Watch - erfaringer med solo Loop eller flettet solo loop?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er usikker på hva jeg skal velge. Er det noen som kan dele erfaringer med disse? Jeg synes disse er de fineste, men er litt bekymret for størrelse/for stramt/for slakt/hvordan de er å ta av og på… jeg sliter allerede med at jeg kan få utslett under klokka fordi det blir vått når jeg vasker hendene, så jeg er redd dette kan gjøre det verre. 

Anonymkode: 3b683...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har flettet solo loop og er veldig fornøyd. Hatt den i et år og den er like fin. 
Jeg målte håndleddet da jeg bestilte klokka og det passet fint. Jeg får også lett utslett under remmen når det blir for tett, og har ikke hatt det problemet siden jeg fikk denne remmen. 

Anonymkode: 5100a...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har flettet solo loop og er veldig fornøyd. Hatt den i et år og den er like fin. 
Jeg målte håndleddet da jeg bestilte klokka og det passet fint. Jeg får også lett utslett under remmen når det blir for tett, og har ikke hatt det problemet siden jeg fikk denne remmen. 

Takk! Det er flettet solo Loop jeg synes er aller finest. Jeg håper også at den kanskje kunne være litt mer luftig enn solo Loop, men vet ikke om den er det. 
Hvordan er den å ta av og på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk! Det er flettet solo Loop jeg synes er aller finest. Jeg håper også at den kanskje kunne være litt mer luftig enn solo Loop, men vet ikke om den er det. 
Hvordan er den å ta av og på? 

Det ser ut som solo loop er i silikon og det er neppe like luftig.

Flettet solo loop er i tekstil. Det er lett å ta av og på. Målte som sagt håndleddet når jeg bestilte for et år siden og det passer meg fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 22.33):

Det ser ut som solo loop er i silikon og det er neppe like luftig.

Flettet solo loop er i tekstil. Det er lett å ta av og på. Målte som sagt håndleddet når jeg bestilte for et år siden og det passer meg fint. 

Aha, jeg visste ikke at flettet solo Loop er i tekstil. Hvordan er det når man skal svømme, må man ha skifte da? 
Jeg har silikon nå, og det er tett… det er bare såvidt det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Aha, jeg visste ikke at flettet solo Loop er i tekstil. Hvordan er det når man skal svømme, må man ha skifte da? 
Jeg har silikon nå, og det er tett… det er bare såvidt det går. 

Det står på Apple sin side der du bestiller, hva de er laget av. Jeg har aldri svømt med min, så det vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en flettet solo loop. Liker den godt, men den er i tekstil ja og egner seg definitivt ikke til svømming. Jeg bestilte etter mål. Syntes kanskje den var litt trang helt til å begynne med, men nå etter et år er det kanskje hakket for løs egentlig. Det er jo en strikk. 

Anonymkode: a1e8a...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner forresten ikke at folk orker å gå med silikonreim. Jeg har en jeg bruker når jeg skal bade eller vet jeg blir våt. Ellers bruker jeg hovedsaklig tekstilremmer, alternativt metall. Har en sport loop, det er den jeg bruker aller mest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det står på Apple sin side der du bestiller, hva de er laget av. Jeg har aldri svømt med min, så det vet jeg ikke. 

Ja, jeg har ikke lest godt nok. 🤪 ser andre sier man bør skaffe noe annet til svømming. Kanskje jeg finner noe billig et annet sted enn Apple. Jeg heller mot denne nå altså, jeg har jo problemer med utslett, og tekstil vil forhåpentligvis hjelpe! Jeg har ikke bestilt ennå, så mange valg. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en flettet solo loop. Liker den godt, men den er i tekstil ja og egner seg definitivt ikke til svømming. Jeg bestilte etter mål. Syntes kanskje den var litt trang helt til å begynne med, men nå etter et år er det kanskje hakket for løs egentlig. Det er jo en strikk. 

Skjønner forresten ikke at folk orker å gå med silikonreim. Jeg har en jeg bruker når jeg skal bade eller vet jeg blir våt. Ellers bruker jeg hovedsaklig tekstilremmer, alternativt metall. Har en sport loop, det er den jeg bruker aller mest. 

Takk for innspill! Jeg heller nok mot flettet Loop. Jeg har prøvd litt forskjellig, men silikon er det jeg har havnet tilbake på hver gang. Men det er ikke så bra for huden, så jeg bør kanskje prøve noe annet nå. Synes flettet loop ser så fin ut, jeg har siklet på lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg kan oppdatere med erfaringer nå: Kjempefornøyd! Det er merkbart mindre fuktig/klamt enn silikonbåndet jeg hadde før. 
Det er veldig tøyelig og enkelt å ta av og på. Størrelsen passer fint, men kunne kanskje hatt en størrelse større. Min eneste klage er kanskje at jeg ikke synes noen av fargene man kan velge i er særlig fine. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mye på Temu, amazone og lignende, finner sikkert en farge du liker der. :)

For meg er det største problemet med tekstil til aw at jeg sliter med å få de skikkelig reine. Reimene får gjennomgå når jeg er på jobb, og den ene er lys rosa og blir fort skitten. Har prøvd alt fra vanish til Zalo men fant ut at sitronsåape er det som fungerer best. 

Anonymkode: d7029...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...