Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Noen som vet om hvor jeg kan finne info om forgiftning gjennom sopp som dannes i hus o.l?
Gjest Virvel Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Soppsporer og mykotoksiner kan gi utmattethet, immunsvikt, astma, allergier, øye- og luftveisirritasjoner, hodepine, kroniske fordøyelsesproblemer, hoste, frysninger, muskel- og leddsmerter, hudirritasjoner, svimmelhet, m.m. Enkelte muggsopparter er meget kreftfarlig. Andre gir nyreskader. Urinsyregikt kan påvirkes av mykotoksiner. Allergikere reagerer mer på muggsopp enn andre, selv om de ikke er allergiske mot muggsopp. Tatt fra denne siden. Jeg søkte på muggsopp + hus, fant en del da, men jeg orker ikke å lese gjennom alt, for jeg er ikke helt sikker på hva du egentlig er ute etter. :icon_smile:
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Takk! Det var akkurat det jeg var på jakt etter Vi har nemlig soppsporer antageligvis i leiligheten, og jeg har gått dårlig i et halvt år uten at legen finner ut hva det er...Derfor jeg trengte dette som du fant for meg Tusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå