Gå til innhold

Vintervotter, reima, 3 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld. 

Jeg har begynt å se på og kjøpe inn til vinteren og barnehagen. 

Barnet mitt er 3 år gammel. Men i år er første gangen jeg har sett at feks reima har votter med glidelås på siden i tillegg til borrelås stroppen.

Er dette praktisk i forhold til bruk i barnehagen og forenkle å ta de på og av?

Det ser slik ut, men vil gjerne høre deres erfaringer med de før jeg går til innkjøp 😊 Er de tette der glidelåsen er?

Anonymkode: 93c8c...567

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

God kveld. 

Jeg har begynt å se på og kjøpe inn til vinteren og barnehagen. 

Barnet mitt er 3 år gammel. Men i år er første gangen jeg har sett at feks reima har votter med glidelås på siden i tillegg til borrelås stroppen.

Er dette praktisk i forhold til bruk i barnehagen og forenkle å ta de på og av?

Det ser slik ut, men vil gjerne høre deres erfaringer med de før jeg går til innkjøp 😊 Er de tette der glidelåsen er?

Litt usikker på hvilken modell du mener, men jeg har prøvd mye forskjellig (har også jobbet i barnehage), og sverger til Hestra. Ingenting som slår vottene dems🤭 Den som heter baby zip er med glidelås og borrelås/stramming. 

Anonymkode: 42937...ca1

Skrevet

Nei har liten tro på at de er like varme der glidelåsen er. Ville ille hatt det til en 3-åring.

Anonymkode: 6226c...2fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Litt usikker på hvilken modell du mener, men jeg har prøvd mye forskjellig (har også jobbet i barnehage), og sverger til Hestra. Ingenting som slår vottene dems🤭 Den som heter baby zip er med glidelås og borrelås/stramming. 

Tusen takk for tips. Skal sjekke ut de også😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei har liten tro på at de er like varme der glidelåsen er. Ville ille hatt det til en 3-åring.

Tror du ikke de er tette der? Blir veldig usikker nå. Skal også spørre barnehagen i morgen tidlig hva de tenker og om erfaringer med slike votter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tusen takk for tips. Skal sjekke ut de også😊

Sjekk gjerne ut Hestra fjellvott også, vi har brukt begge deler. Blir å kjøpe de samme i år 😍 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du ikke de er tette der? Blir veldig usikker nå. Skal også spørre barnehagen i morgen tidlig hva de tenker og om erfaringer med slike votter. 

De vottene med glidelås jeg har vært borti har vært for småbarn.

Jeg liker Reima og Nøstebarn sine votter.  Og det er viktig å kle på vottene før dressen slik at de sitter godt på og holdes på plass.

Vottene bør heller ikke værefor tykke/stive slik at de blir vanskelig for barnet å bevege fingrene. Jeg har jobbet mange år i barnehage. 

Skrevet

Går glidelåsen langt frem, eller blir den utenpå dressen? 

Anonymkode: ce21e...7a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...