Gå til innhold

Venninne droppet babyshower pga hun var "fyllesyk"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde babyshower for ett par uker siden hvor den ene venninna mi ikke kom. Fikk vite av de andre at hun hadde vært på fest dagen før og var for fyllesyk til å komme. 

Konfronterte henne med dette og da sa hun at det var bursdagsfeiring for en annen god venn av henne som hadde vært planlagt lenge, og hun ikke ville begrense seg denne kvelden for å dra i min babyshower og at arrangøren ikke hadde sendt ut invitasjon før 1 uke på forhånd...

Vet ikke hvem jeg skal være mest irritert på, arrangøren som sendte ut invitasjoner i siste liten eller denne venninnen som prioriterte fyll over min første babyshower? Jeg fikk visstnok gave selv om hun ikke møtte opp, men likevel. Hun kunne jo dukket opp selv om hun var fyllesyk, eller bare latt vær å drikke dagen før?

Hvem er urimelig her?

Anonymkode: 7d8a0...7fa

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde vel vente med å feire til du har med deg en unge hjem fra sykehuset.

Anonymkode: 8d6ea...3f9

• Liker 26
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg skjønner skuffelsen din, og jeg skjønner hvis du blir skuffet av alle disse svarene her hvor folk sier at noe som var viktig for deg bare er noe amerikanske tull ❤️

Anonymkode: d084d...f64

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet

Hun hadde planer før hun ble bedt i babyshower, da tenker jo jeg den bursdagen kommer først. Hun gav deg jo gave så hun har jo ikke gitt beng i deg heller. Kanskje det hadde vært litt dumt for venninnen som hadde bursdag at en ny invitasjon skulle sette en brems hennes fest? Uansett, skjønner det er kjipt. Men hun valgte jo å være ærlig om at hun var fyllesyk og ga deg en gave. Dette må du nok bare godta 🥰

Anonymkode: f4c6a...237

• Liker 37
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner skuffelsen din, og jeg skjønner hvis du blir skuffet av alle disse svarene her hvor folk sier at noe som var viktig for deg bare er noe amerikanske tull ❤️

Anonymkode: d084d...f64

Det er amerikansk tull. Vi har mange norske tradisjoner som er fine å ta vare på. Skjønner ikke greiene med å importere mer kjøpefest-galskap fra USA. Det er et barn på vei til denne verden. En verden som allerede er i ferd med å drukne i plast- og forbrukshelvete. 

Anonymkode: 29cf5...7f3

• Liker 33
  • Nyttig 6
Skrevet

Babyshower er kjedelig. Fest er gøy. Så enkelt er det.

• Liker 25
  • Nyttig 6
Skrevet

Å skrive i en vennechat "Hei, jeg er dårlig etter i går og orker ikke babyshower nå. Kan noen stikke innom her på veien og ta med gaven for meg?" gir så mye mer mening enn "Hei. Jeg skal i babyshower på søndag, så kan dessverre ikke komme i bursdagsfesten din likevel"... 

Babyshower er hyggelig nok det altså, men det topper ikke lista over favorittbegivenheter å delta i. Og dersom det er en halvtimes kjøring, matlaging/baking osv. med i regnestykket så ryker det på en dag i bakrus.

Anonymkode: 9814d...20d

• Liker 25
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hadde babyshower for ett par uker siden hvor den ene venninna mi ikke kom. Fikk vite av de andre at hun hadde vært på fest dagen før og var for fyllesyk til å komme. 

Konfronterte henne med dette og da sa hun at det var bursdagsfeiring for en annen god venn av henne som hadde vært planlagt lenge, og hun ikke ville begrense seg denne kvelden for å dra i min babyshower og at arrangøren ikke hadde sendt ut invitasjon før 1 uke på forhånd...

Vet ikke hvem jeg skal være mest irritert på, arrangøren som sendte ut invitasjoner i siste liten eller denne venninnen som prioriterte fyll over min første babyshower? Jeg fikk visstnok gave selv om hun ikke møtte opp, men likevel. Hun kunne jo dukket opp selv om hun var fyllesyk, eller bare latt vær å drikke dagen før?

Hvem er urimelig her?

Anonymkode: 7d8a0...7fa

Hun har sikkert gledd seg til bursdagen lenge. Hun kunne spart seg litt på drikken eller husket å drikke vann og spise mat før hun la seg sånn hun ikke ble så fyllesyk. Eller komt fyllesyk så lenge det ikke var lang reisevei. Men bursdagen var avtalt først. Samtidig viss du blir sur på de som arrangerte babyshoweren så sier det mer om deg enn de. Ja det var i seneste laget, men de lagde en babyshower for deg. 

Skjønner at du er skuffet, men ikke lag dårlig stemning pga det. 

Anonymkode: ecd6a...1dc

• Liker 6
Skrevet

Jeg skjønner skuffelsen, men du er urimelig her. 

Anonymkode: b87c8...38f

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

MegMegMegMegMegMegMEG!!!

Skjerp deg.

Anonymkode: 1541a...6c8

• Liker 26
  • Nyttig 10
Skrevet

Du fikk i det minste babyshower :) Vi er mange som ikke har fått den oppmerksomheten i våre svangerskap. 

Hun var bedt i bursdag først, så selvfølgelig prioriterte hun den. 

Anonymkode: 35848...4d0

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet

Synes som de over at venninnen din har helt gyldig grunn til å ikke komme. Og at det tvert imot var veldig fint av henne å likevel gi gave. Det tror ikke jeg at jeg hadde kommet på å gjøre (gi gave til en babyshower jeg ikke skulle i), så det var veldig fint. 

skal sies at jeg misliker babyshower på det sterkeste. Jeg ville aldri hatt det selv (venter fjerde barnet nå) og jeg ville blitt veldig ille til mote om jeg ble invitert i en. Jeg ville gjort mye for å komme meg unna. 

Anonymkode: b7723...f8f

• Liker 20
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...