Gå til innhold

Kvinner: Kunne du tenkt deg å bli sammen med en mann som har ligget med 100+ kvinner før dere ble kjent?

Kvinner: Kunne du tenkt deg å bli sammen med en mann som har ligget med 100+ kvinner før dere ble kjent?  

246 stemmer

1. 1. Kvinner: Kunne du tenkt deg å bli sammen med en mann som har ligget med 100+ kvinner før dere ble kjent?

• Ja
      64
    • Nei
      182

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mange kvinner klager over at menn bryr seg for mye om antall sex partnere de har hatt tidligere. La oss se om kvinner er mer tolerante en menn.

Edit: Nei men har du sett.. til nå har 90% svart nei 🤣

Endret av askjiir
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarte nei, men er helt faktisk sammen med slik mann. Jeg kunne ikke tenke meg det i utgangspunktet nei, men så traff jeg ham, ble kjent med ham, fikk følelser for ham, og når man må velge mellom kjærlighet og prinsipper og ønsker er det logiske å velge kjærlighet. Så enkel å finne er ikke ekte og gjensidig kjærlighet at man forkaster det dersom noe ikke er absolutt optimalt. 

Anonymkode: 82d61...cbd

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg svarte nei, men er helt faktisk sammen med slik mann. Jeg kunne ikke tenke meg det i utgangspunktet nei, men så traff jeg ham, ble kjent med ham, fikk følelser for ham, og når man må velge mellom kjærlighet og prinsipper og ønsker er det logiske å velge kjærlighet. Så enkel å finne er ikke ekte og gjensidig kjærlighet at man forkaster det dersom noe ikke er absolutt optimalt. 

Derfor jeg spurte "Kunne tenke seg" i utgangspunktet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne ikke tenkt meg det som i at jeg leter etter en, men tror ikke jeg hadde hatt noe imot det. Du formulerte spørsmålet på en litt pussig måte. 

Anonymkode: 71911...02f

• Liker 9
Skrevet

Det var aldri noe jeg tok stilling til da jeg var singel. Nå er jeg sammen med en mann som mest sannsynlig har bikket 100+ for flere år siden 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: a8c05...bb9

• Nyttig 2
Skrevet

Nei det kunne jeg ikke tenkt meg. Sex skal bety litt mer for en jeg hadde ønsket å være sammen med. For meg er det ikke en hobby, men noe som skal involvere følelser. 

Anonymkode: 6f428...ee0

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kunne ikke tenkt meg det som i at jeg leter etter en, men tror ikke jeg hadde hatt noe imot det. Du formulerte spørsmålet på en litt pussig måte. 

Anonymkode: 71911...02f

Jeg formulerte det akkurat slik det var meningen å formulere det.

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke tenkt meg en mann som har lagt med flere enn 3 stk en gang! 

Anonymkode: 92d2d...777

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
askjiir skrev (9 minutter siden):

Mange kvinner klager over at menn bryr seg for mye om antall sex partnere de har hatt tidligere. La oss se om de er mer tolerante en menn.

Og for å teste hypotesen din, måtte du slå til skikkelig, med 100+. Lukter patetisk og bitter mann lang vei 😆🤥

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Hadde ikke spurt, og hadde kanskje tenkt at jeg ikke var hans type, men hadde gitt han en sjanse hvis han var en skikkelig ålreit fyr.

Anonymkode: 1f860...1b5

Skrevet

Det er ikke et tema for meg, så jeg føler ikke at jeg kan svare ja eller nei på det. 

Anonymkode: f1a92...6da

• Liker 4
Skrevet
Lychees skrev (Akkurat nå):

Og for å teste hypotesen din, måtte du slå til skikkelig, med 100+. Lukter patetisk og bitter mann lang vei 😆🤥

Tror ikke 50+ hadde hjulpet stort.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så lenge han ikke fortsetter å øke tallet etter at han har møtt meg så har jeg ikke noe imot det.

Anonymkode: 552b4...78d

• Liker 8
Skrevet
askjiir skrev (Akkurat nå):

Tror ikke 50+ hadde hjulpet stort.

Spar meg- you got my point. Du er uansett langt over shaminga av kvinner som har bikka 2-sifra. Ikke gjør deg enda mer patetisk nå. 

• Liker 9
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ok. Hva vil du si til alle kvinnene på kg, som sier menn som bryr om antall sex partnere er noe møkka menn du må holde deg langt unna når de selv bryr seg like mye?

Endret av askjiir
Skrevet

Problemet er at hvis vi kvinner soer vi ikke bryr oss, så blir vi beskyldt for å lyve. Hvis vi sier vi bryr oss, så er vi dobbeltmoralsk.

Spørsmålet legger opp til at alle som svarer uansett har feil.

Anonymkode: 4b6a0...fc5

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Spørs om du finner de fleste i målgruppen din blant de under 16..🤭

• Liker 2
Skrevet
askjiir skrev (8 minutter siden):

Derfor jeg spurte "Kunne tenke seg" i utgangspunktet.

Lurt, men da bør du heller ikke håne at i utgangspunktet virker ikke slikt så fristende gjerne, men det er likevel hvor villig men er til å bli kjent med et individ og forkaste slike idealer som blir det vesentlige. 

Jeg klarte å se bort fra mitt ideelle ønske angående slikt for en person jeg ble kjent med og glad i som individ. Har imidlertid erfaring med en eks (mann altså) som ikke klarte å legge fra seg at jeg hadde hatt to, kun to, partnere før ham. Han hevdet å elske meg svært høyt, og det tror jeg også han gjorde, men han klarte ikke å legge dette bort slik at vi kunne fungere fint sammen. 

Det vesentlige er altså ikke hva man tenker i utgangspunktet, men hvordan man helt faktisk takler ting når den man får følelser for ikke er helt optimal etter ønskelista. Hvilket de fleste man treffer gjennom livet ikke vil være, på ene eller andre måten. Eller en av de tusenvis av andre ønsker man i utgangspunktet har. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg aner faktisk ikke hvor mange mannen lå med før han møtte meg. Det er heller ikke interessant.

Anonymkode: 20208...6bd

• Liker 5
Skrevet
TomSawyer skrev (Akkurat nå):

Spørs om du finner de fleste i målgruppen din blant de under 16..🤭

Trodde menn var dømt til å gå sexløse jeg og var jomfruer til de blir 30 i dagens samfunn. Det dere maser om hele tiden.

Anonymkode: 0822f...609

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...