Laizz Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Hei. Jeg tok keisersnitt for litt over 8 uker siden. Hadde blødning i rundt 4 uker før det stoppet noen dager for så å starte igjen, men det som kommer ut etter det startet igjen samsvarer ikke med noe jeg har opplevd før. Det startet med brunt blod, så kom det masse klissete slim som var farget av blodet, enda seigere enn EL slim. Så kom det noen dager med friskt blod med noe blankt slim og noe blandet med blod. Deretter opphold på dagen en dag før det starter på nytt igjen med brunt, så friskt osv. Blør aldri mye, mer enn til at jeg bare kan ha et tynt truseinnlegg, men ikke nok til å fylle ett bind for normal blødning iløpet av en dag. Det slimet er så seigt og klissete at det nesten ikke kommer ut. Har ingen smerter og det er heller ikke illeluktende. Noen som har opplevd noe liknende? Tok celleprøve i august i fjor som var fin. NB! Har ikke startet på noe prevensjon enda og heller ikke hatt samleie etter KS.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Skrevet 9. september 2024 Renselse kan ta seg opp igjen selv etter litt tid. Er du usikker på hva og hvorfor så kontakter du helsepersonell Anonymkode: 288bf...649
Laizz Skrevet 6. mai Forfatter #3 Skrevet 6. mai Litt sent svar på tråden her, men skriver det likevel tilfelle andre opplever det samme. Kontaktet helsepersonell, jordmor pg lege som sa det var normalt og kunne en sjelden gang vare i opp til 12 uker. Etter 12 uker blødde jeg fortsatt litt og bestemte meg for å dra til gyn.. Fikk påvist morkakerester og måtte inn til utskraping. 5mnd etter fødsel ble jeg endelig kvitt restene og ting stabiliserte seg sakte men sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå