AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Jeg fikk idag tilbud om å binde prisen på strøm til 87.90 øre/kvh. Jeg bor i område N01 som pleier å være dyrest. Ville du gått med på denne avtalen i en tid hvor det mest sannsynlig vil regne mye? Anonymkode: fd12f...494
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Skrevet 9. september 2024 Nei. Det blir sanns billigere enn dette de neste 2 mnd. Så drar det seg vel til etter det. Anonymkode: 595f8...fbf
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei. Det blir sanns billigere enn dette de neste 2 mnd. Så drar det seg vel til etter det. Anonymkode: 595f8...fbf Var det jeg tenkte også, men var litt usikker. Da holder jeg meg på flytende pris 😊 Anonymkode: fd12f...494
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #4 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg fikk idag tilbud om å binde prisen på strøm til 87.90 øre/kvh. Jeg bor i område N01 som pleier å være dyrest. Ville du gått med på denne avtalen i en tid hvor det mest sannsynlig vil regne mye? Anonymkode: fd12f...494 Det er sagt tidligere at med fulle vannmagasiner så vil strømprisene mest sannsynlig ligge rundt kr. 0,50. Så den prisen er for høy for de kommende to mnd. Hvilket selskap er dette? Har du spurt i strømgrupper på Facebook? Anonymkode: aa3e1...c8a
newman01 Skrevet 10. september 2024 #5 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg bor i område N01 som pleier å være dyrest. Det er vel strengt tatt det området som er nærmest utenlandskablene som er dyrest, altså NO2. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå