Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 ... og jeg har de perfekte navnene til dem: Egg og Bacon!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Kan ikke noen vær så snill finne på noe teitere, jeg føler meg helt fjern her...
Gjest Lizzi Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 Ikke si sånt da. Jeg har begge deler Kunne ikke tenke meg å spise noen av de. En eller annen forfatter overvintret på ett eller annet øde sted sammen med hunden sin. Han ble etter hvert fri for mat. Da tok han fram kniven, og gjett hva han gjorde?? Jo, han kuttet av halen til hunden, stekte den og delte med hunden. Det kaller jeg smart!! Og det er vist helt sant altså!!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. februar 2006 #5 Skrevet 22. februar 2006 Hehe.. Kjeder deg i dag, Bjørnsdatter?
Gjest GreenSky Skrevet 22. februar 2006 #6 Skrevet 22. februar 2006 Og hva gjorde han etter at halen var spist opp, da?
LilleBille Skrevet 22. februar 2006 #7 Skrevet 22. februar 2006 Og hva gjorde han etter at halen var spist opp, da? ← .. da kom våren
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. februar 2006 #9 Skrevet 22. februar 2006 Jeg lo godt jeg, Bjørnsdatter! Hi hi! ← Det var jo godt Det dukker opp sånne syke ting i hodet mitt av og til, og da må jeg få det ut, ellers blir det til en seriøs tanke. Da er KG kjekt å ha!
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #10 Skrevet 22. februar 2006 Det var jo godt Det dukker opp sånne syke ting i hodet mitt av og til, og da må jeg få det ut, ellers blir det til en seriøs tanke. Da er KG kjekt å ha! ← Så godt at vi er flere! Jeg har stengt dem inne jeg, så langt, disse tingene. Som det at det hadde vært gøy å betale bompenger kontant og så gå tilbake og spørre om man vant? Hadde ikke det vært gøy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå