Gå til innhold

iPhone 16 lansering i dag 9 september klokken 19


Fountaine

Anbefalte innlegg

Ryktene sier at Pro-modellene får større skjermer, nytt vertikalt kamera-oppsett og en ny "Capture Button".

Skal du ha iPhone 16?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal aldri noensinne kjøpe meg  produkter fra Apple. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden):

Skal aldri noensinne kjøpe meg  produkter fra Apple. 

Hvorfor? Har du prøvd de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fountaine skrev (5 minutter siden):

Hvorfor? Har du prøvd de?

Ja, og jeg syns Android er mye bedre. Har Samsung og kommer til å fortsette med det. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pr nå 13, batteriet begynner å bli slitent. Kommer nok til å gå for 15 om de dumper prisene litt når den nye kommer! 

Anonymkode: e589a...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (21 minutter siden):

Ja, og jeg syns Android er mye bedre. Har Samsung og kommer til å fortsette med det. 

Da er du kanskje i feil tråd?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freyja Valkyrie skrev (26 minutter siden):

Ja, og jeg syns Android er mye bedre. Har Samsung og kommer til å fortsette med det. 

Hver sin smak! Men denne tråden handler ikke om folks personlige preferanser.

Anonymkode: 3b2aa...e4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 11 som begynner å skrante litt - så vurderer 16, ettersom jobben betaler opptil 8.000 - resten må jeg ut med selv, men kan kanskje klare meg med 15?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nåværende iPhone (12) fungerer helt utmerket. Når den dør kjøper jeg den nyeste iPhonen på markedet i billigste utgave. Som om den dør inne n et år blir det vel iPhone 16. 

Min nåværende kjøpte jeg våren 2021 og ingenting tyder på at den er i ferd med å gi seg nå, skulle bare mangle egentlig. 3,5 år er kort levetid for en så dyr telefon. 

Men når den dør kjøper jeg altså den nyeste modellen slik at jeg kan ha den så lenge som mulig (5 år pluss forventer jeg). Jeg mener dette er den billigste og mest miljøvennlige måten å bruke mobiltelefoner på. 

Anonymkode: 43930...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johan uten land skrev (5 minutter siden):

Har 11 som begynner å skrante litt - så vurderer 16, ettersom jobben betaler opptil 8.000 - resten må jeg ut med selv, men kan kanskje klare meg med 15?

Har hørt at 15 pro Max sitt kamera er funky 🤔 tror heller jeg ville gått for 16 da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå presenteres Apple watch. Noen som har eller skal ha den?

Endret av Fountaine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min gamle blir ødelagt og jeg trenger ny, så kjøper jeg aldri den nyeste modellen. Det er på ingen måte verdt pengene for meg.

Anonymkode: d6034...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (11 minutter siden):

Har hørt at 15 pro Max sitt kamera er funky 🤔 tror heller jeg ville gått for 16 da

Aldri hørt om - kan du forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johan uten land skrev (5 minutter siden):

Aldri hørt om - kan du forklare?

Jeg tror det kommer litt an på hva man skal bruke den til da. Men der jeg jobber lager vi mye innhold til sosiale medier og flere har klaget over at kameraet gir dårligere kvalitet enn 13 og 14. Den blir også varm veldig fort når vi har brukt apper for å redigere videoer. 
Bare basert på det ville jeg heller kjøpt den nyeste, egentlig. Jeg har ventet med å oppgradere min fordi jeg ikke orker å bli skuffa over å få en telefon som ikke spiller helt på lag med de spesifikke tingene.

MEN om det ikke er noe man gjør jevnlig så tror jeg ikke det er noe problem. Bare noe å tenke på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kamera på 13 ProMax er funky, er nok noe med vidvinkelen. Tar jeg bilde av et firkantet objekt (feks lastebil med Story skap eller bygning) blir vinklene feil. Har ofte brukt Snapchatkamera for å slippe det. 

Anonymkode: e589a...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var presentasjonen over. Ny apple watch med tynnere ramme og størres skjerm, nye airpods, ny iphone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

iPhone 15 og 15 plus selges til reduserte priser nå. Men ikke 15 Pro og Pro Max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye kameraknappen tror jeg vil være bra. Kan nok fort bli en Pro på meg, ettersom den har ørlite større skjerm også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa!

Skulle det ikke komme en Air eller Mini versjon?

iPhone 16 har 100 gram med drit jeg ikke trenger ☹️

Anonymkode: 5418a...384

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...