Gå til innhold

La håret bli grått i 40 årene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Baktus2024 skrev (10 minutter siden):

grått hår, når man kan endre det på en halv time selv, nei…kun religiøse som ikke får lov til å gjøre seg selv yngre og penere..hårfarge er en selvfølge , så kan man bli gamle når man faktisk er det..men noen dyrker jo det med å være gammel..hver sin smak..

Og noen gjør alle krampeaktige tiltak for å se yngre ut. Man er fortsatt 45 år selv om man bruker botox og farger håret hver 3dje uke. Har vi blitt så forfengelige at vi ikke tåler å eldes naturlig? hva i all verden skulle man gjort hvis vi var 2 generasjoner eldre? Man trenger ikke gå med skaut og kofte selv om man slutter å farge håret. 

Anonymkode: 67775...988

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Freyja Valkyrie skrev (På 9.9.2024 den 17.28):

Er ikke det litt tidlig? Jeg er 44 og har ikke et eneste grått hår. 

Jo det er tidlig men somme får det tidlig. Jeg så de første grå hårene i slutten av 20 åra. Nå når jeg har bikket 40 er det mye grått. Jeg farger håret

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbærrips skrev (1 time siden):

Jo det er tidlig men somme får det tidlig. Jeg så de første grå hårene i slutten av 20 åra. Nå når jeg har bikket 40 er det mye grått. Jeg farger håret

ja , hvorfor ikke…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og noen gjør alle krampeaktige tiltak for å se yngre ut. Man er fortsatt 45 år selv om man bruker botox og farger håret hver 3dje uke. Har vi blitt så forfengelige at vi ikke tåler å eldes naturlig? hva i all verden skulle man gjort hvis vi var 2 generasjoner eldre? Man trenger ikke gå med skaut og kofte selv om man slutter å farge håret. 

krampeaktig ? det er spørsmål om velvære …hva gjør ungdommen for å tifredstille egetvelvære ? er det mindre krampeaktig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg er 36 og har massevis av grå hår... Det meste er enda mørkt, men blir gråere og gråere.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rødt hår, og de grå hårene kommer som blondt/hvitt. Enn så lenge har jeg ikke gjort noe med det, og det vil hei nok ikke gjøre så lenge det er jevnt fordelt. 

Anonymkode: 0b9f8...cb0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk mitt første grått hår uken etter at faren min ble funnet død av politiet når jeg var 20 år. Er nå 37 og har noen flere grå hår, men gidder ikke farge det ☺️ Mannen synes det er pent 🙂

Anonymkode: 4c2a9...ec7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like gammel og har heller ikke et eneste grått hår, men min 5 år yngre søster har masse grått. Venninnen min begynte å bli grå før hun var 25. 

Anonymkode: 58ea7...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 54 og har begynt å få noen få hvite hårstrå innimellom de blonde. Må se godt etter for å se dem. Er naturlig lys blond. Håret mitt gråner altså ikke, men vil nok over tid bli hvitt i stedet. Kontrasten mellom de nye hvite hårstråene og det naturlig blonde er veldig liten. Noen fordeler skal vi lysblonde med hvite øyenvipper og bryn ha 😅

Anonymkode: 2a1ac...0bc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (1 time siden):

krampeaktig ? det er spørsmål om velvære …hva gjør ungdommen for å tifredstille egetvelvære ? er det mindre krampeaktig ?

Forskjell på å dyrke utseende som 14 åring og som 50 åring. Det ser bare dumt ut med nypolerte 50 åringer med ducklips og falske øyevipper. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 17.25):

Er det noen kvinner her som har fått nok av hårfarging, og bare latt håret bli grått? Hvordan var prosessen, lot du det bare vokse ut, eller farget du det litt og litt mot grått? Var du glad du gjorde det, eller føler du at du ble seende gammel ut sånn brått?

Jeg får flere og flere grå hår. Det er totalt uaktuelt å gå med grått hår. Like uaktuelt som å klippe det kort. Jeg er 39, jeg er ikke interessert i å se ut som ei gammel kjærring med grått hår. Å farge etterveksten hver 7-8.uke sammen med en stuss av hårtuppene er noe jeg virkelig unner meg, og som jeg ser for meg å gjøre til jeg blir 95.

Anonymkode: c1c44...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...