AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #21 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er ikke veldig behjelpelig at alle som ikke har fått grått hår ennå kommenterer i tråden for å skryte av det... Anonymkode: 32a63...fad Takk som påpeker det. Jeg spurte ikke om alle som ikke har fått grått hår. Anonymkode: 67775...988 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 9. september 2024 #22 Del Skrevet 9. september 2024 (endret) . Endret 23. oktober 2024 av Doris Becker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sveits Skrevet 9. september 2024 #23 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men nå var tråden for de som HAR fått grått hår - og for kvinner. Anonymkode: 67775...988 Du har helt rett. Jeg leste ikke HI godt nok. Jeg beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #24 Del Skrevet 9. september 2024 45 år her. Fikk grå hår tidlig i 20 årene. Før corona prøvde jeg å blende, men etter 1 år inne i isolasjon, klipte jeg håret helt opp til det det var vokst ut. Får mange komplimenter for håret - jeg ser ikke gammel ut, og er såååå glad jeg slipper å bruke mange 1000kr hos frisør. Det er fint med de grå stripene. Svigerinna mi er GreyFoxy og hun er yngre enn meg. Hun er flott. Det er kjipt ei lita stund, når det grå får lov til å vokse ut, men når det er kommet under ørene, går det fint. Mange striper håret, og bruker lilla/blåshampoo for å jevne, men jeg gikk "cold turkey". Anonymkode: 4885a...d2c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #25 Del Skrevet 9. september 2024 Jeg er 43, har noen striper med grått. Jeg vurderer å farge det, men er litt usikker. Tror forresten at noen av dere som "ikke har noe grått hår" vil bli litt overrasket hvis dere studerer hodebunnen med et speil... Anonymkode: 24670...144 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #26 Del Skrevet 9. september 2024 Jepp, her begynte det å komme noen få grå hår i starten av 30-åra. Er nå midt i 40-åra og de grå brer om seg. Gidder ikke farge det jevnlig, synes ettervekst er grusomt stygt (på alle, enten man er blond eller brunette, 25 år eller 75) og helt uinteressert i å måtte farge håret hos frisøren med 1-2 mnd mellomrom. Har fortsatt overvekt av brunt (min naturlige farge), men med stadig flere grå innimellom. Har lagt til noen lysere striper et par ganger de siste årene, det blir bare mer liv. Anonymkode: eab8a...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #27 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er 43, har noen striper med grått. Jeg vurderer å farge det, men er litt usikker. Tror forresten at noen av dere som "ikke har noe grått hår" vil bli litt overrasket hvis dere studerer hodebunnen med et speil... Anonymkode: 24670...144 Mannen gjør nok en grundigere jobb enn et speil, etter at han selv begynte å bli grå i 30-årene. Men 15 år senere leter han fortsatt. (med humor, selvfølgelig) Anonymkode: 455c1...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. september 2024 #28 Del Skrevet 9. september 2024 Har sluttet med å farge håret ja. Sluttet fordi jeg ble inspirert av venninner som sluttet, og hvor jeg synes at grå hår ble mindre påfallende enn det ble når det var ettervekst med litt grått i. Dessuten tok ikke de grå hår jeg har fått farge. Samme hos meg som jeg observerte hos venninner. Med naturlig hårfarge er de grå hår som kommer betydelig mindre synlige. De bare blender inn, mens i ettervekst er det grå ofte svært synlig. Sikkert på grunn av kontrast til jevnt farget hår, mens naturlig farge er i litt mer ulike nyanser helt naturlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #29 Del Skrevet 9. september 2024 Jeg er 50 og har masse gråhvitt hår, spesielt ved tinninger og i panna og striper utover. Jeg er drittlei alderstyranni og det evinnelige kravet til kvinner om å se unge og pene ut. Skal farge om jeg får lyst, men jeg gir så fullstendig faen i om noen synes jeg ser gammel ut, om de synes jeg er stygg, ustelt osv. Anonymkode: 620e4...eb0 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 9. september 2024 #30 Del Skrevet 9. september 2024 Jeg begynte å få litt grå hår i 30 åra og jeg farger det ikke. Synes ikke de grå håra gjør noe jeg. Jeg synes grått hår er finere enn ettervekst. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #31 Del Skrevet 9. september 2024 Det er lurer å la det bli grått når det begynner, da kommer det noen grå hår her og der, men farger du det til alt er grått for så å slutte å farge da blir overgangen mye verre, da går man jo rundt med en diger kant mot det fargete om man ikke klipper det av seg. Jeg sluttet når jeg ble 40 å farge det, så noen grå hår, nå er håret naturlig og har bare noen grå hår her og der, som om det stoppet opp litt. Anonymkode: 9bebd...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #32 Del Skrevet 9. september 2024 Trek skrev (Akkurat nå): Jeg begynte å få litt grå hår i 30 åra og jeg farger det ikke. Synes ikke de grå håra gjør noe jeg. Jeg synes grått hår er finere enn ettervekst. Helt enig, mye finere..🤩 Anonymkode: 9bebd...f0d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #33 Del Skrevet 9. september 2024 Har midjelangt hår som så og si er helt grått. Jeg har en naturlig hvit/kald gråfarge, så det er ikke skiferfarget. Stripet det noen år for å gjøre overgangen fra brunt til grått litt mer skånsom for psyken 😅 Bruker L’Oréal sin serie for grått hår. Håret ser sølvblondt ut og jeg stortrives med det etter stort sett ha farget håret hele livet. Er 45 år. Anonymkode: 17aad...eac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #34 Del Skrevet 9. september 2024 Spørs om du har kald eller varm undertone. Har du kald undertone kler man det grå bedre. Jeg som har en tydelig varm undertone kler det dårlig. Anonymkode: 44074...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #35 Del Skrevet 9. september 2024 43 år... Fant mine første grå før jeg fylte 20 år. Har farget i mange år. Egentlig mørk, men er nå ganske lys for at etterveksten ikke skal bli for synlig... Dritt lei av ettervekst og vurderer også å la det gro... Prøver meg på kun glansvask en periode nå for å dempe etterveksten noe, mens jeg bestemmer meg for der ene eller det andre. Etterveksten er nok nærmere 50% grå.... Anonymkode: 82147...021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #36 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spørs om du har kald eller varm undertone. Har du kald undertone kler man det grå bedre. Jeg som har en tydelig varm undertone kler det dårlig. Anonymkode: 44074...c57 Tja, Jamie Lee Curtis har varm/gyllen hudtone, og hun ser da godt ut? Anonymkode: 67775...988 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #37 Del Skrevet 9. september 2024 Jeg er 46 år, og har noen få grå hårstrå. Har ingen planer om å farge håret, bare la det komme. Anonymkode: 81800...6d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #38 Del Skrevet 9. september 2024 Jeg kommer fra en familie hvor vi har mørkt brunt hår. Min søster begynte å få grå hår da hun var 18 år og er i dag helgrå som 42 åring. Hun ser fantastisk ut, og frisøren legger noe gloss slik at det skinner og ser enda bedre ut. Jeg er 55 år og har fått noen grå de siste årene. Tror ikke jeg vil gå for helt grått, men mulig jeg om noen år tar striper og tar en langsom grå. Frisøren min sier ikke dette er aktuelt før jeg er 60+. Så lenge farger jeg røttene hver 4 mnd. Anonymkode: b038c...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mindblwn Skrevet 9. september 2024 #39 Del Skrevet 9. september 2024 Freyja Valkyrie skrev (6 timer siden): Er ikke det litt tidlig? Jeg er 44 og har ikke et eneste grått hår. Det er ekstremt individuelt. Jeg vet om ei som er 35 og har mye synlig grått hår (blond), mens mora mi på 75, har ganske lite grått (mørkt hår). Jegvet også om en fyr som ble skalla før han var 20, og mannfolk som har full manke hele livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mindblwn Skrevet 9. september 2024 #40 Del Skrevet 9. september 2024 Sveits skrev (6 timer siden): Nei er 50+ og har ikke fått noe grått enda. Men når det skjer farger jeg det. Så lenge det tar farge. Personlig synes jeg ikke grått hår kler personer under 60 år. Hvordan kan du vite at personen er over eller under 60? Kan du ikke gjøre deg opp en mening før du får vite alderen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå