Gå til innhold

1.5 åring jente med synlig hår på kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er første jentebarnet mitt, født tre gutter før, så er ikke så kjent på dette. Men fra veldig tidlig la vi merke til mye hår nedentil, sånn at det syntes når vi smurte på inotyol. Hun har fortsatt litt der. Men vi har og lagt merke til på beina hennes, det er hår på leggene synlig. Er det normalt med mye kroppshår på så må barn ? Hu har lyst hår heldigvis, men er veldig tydelig, det er såppas mye at hvis var det mine legger hadde jeg barbert legga igjen. Ikke sett dette på mine andre tre barn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp på helsestasjonen og ikke kvinneguiden.

Anonymkode: 3be55...b2f

• Nyttig 5
Skrevet
Mala18 skrev (31 minutter siden):

Dette er første jentebarnet mitt, født tre gutter før, så er ikke så kjent på dette. Men fra veldig tidlig la vi merke til mye hår nedentil, sånn at det syntes når vi smurte på inotyol. Hun har fortsatt litt der. Men vi har og lagt merke til på beina hennes, det er hår på leggene synlig. Er det normalt med mye kroppshår på så må barn ? Hu har lyst hår heldigvis, men er veldig tydelig, det er såppas mye at hvis var det mine legger hadde jeg barbert legga igjen. Ikke sett dette på mine andre tre barn

Mi har på leggene og hele ryggen. Ikke uvanlig. Men nede til er vel ikke like vanlig

Skrevet

Snakk med helsevesenet, kjønnshår er hormonrelatert. 

Anonymkode: 393b9...a61

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...