Mala18 Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Dette er første jentebarnet mitt, født tre gutter før, så er ikke så kjent på dette. Men fra veldig tidlig la vi merke til mye hår nedentil, sånn at det syntes når vi smurte på inotyol. Hun har fortsatt litt der. Men vi har og lagt merke til på beina hennes, det er hår på leggene synlig. Er det normalt med mye kroppshår på så må barn ? Hu har lyst hår heldigvis, men er veldig tydelig, det er såppas mye at hvis var det mine legger hadde jeg barbert legga igjen. Ikke sett dette på mine andre tre barn
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Skrevet 9. september 2024 Ta det opp på helsestasjonen og ikke kvinneguiden. Anonymkode: 3be55...b2f 5
kjærring Skrevet 9. september 2024 #3 Skrevet 9. september 2024 Mala18 skrev (31 minutter siden): Dette er første jentebarnet mitt, født tre gutter før, så er ikke så kjent på dette. Men fra veldig tidlig la vi merke til mye hår nedentil, sånn at det syntes når vi smurte på inotyol. Hun har fortsatt litt der. Men vi har og lagt merke til på beina hennes, det er hår på leggene synlig. Er det normalt med mye kroppshår på så må barn ? Hu har lyst hår heldigvis, men er veldig tydelig, det er såppas mye at hvis var det mine legger hadde jeg barbert legga igjen. Ikke sett dette på mine andre tre barn Mi har på leggene og hele ryggen. Ikke uvanlig. Men nede til er vel ikke like vanlig
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #4 Skrevet 9. september 2024 Snakk med helsevesenet, kjønnshår er hormonrelatert. Anonymkode: 393b9...a61 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå