Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste gjennom 7 mnd spør meg alltid 2-3 timer «før» om jeg vil være med på ting - sjelden dagen før osv. føler et visst stress med dette . Som om jeg henger i en forhåpning,  og må være på vakt for å tilpasse meg - er tross alt forelska. Er dette vanlig ? 

Anonymkode: 0406e...931

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal prøve å snakke med kjæresten om dette?

Anonymkode: df7cb...6a6

• Nyttig 1
Skrevet

Det høres ikke ut som om det er så viktig for han å få deg med. 

Jeg ville lagt egne planer og takket "nei" til han hver gang det ikke passer. Bare å si "Det skulle jeg gjerne, men jeg har dessverre lagt andre planer da. Du får være tidligere ute med å spørre neste gang, så blir jeg med."

Du kan ikke leve livet ditt i konstant beredskap for å være med han på ting. 

Hvis du konsekvent sier "nei" til ting du får under 1 døgns varsel på, hvor ofte vil du og han tilbringe tid sammen da? 
(Kanskje du skal teste i noen uker og se?) 

Jeg hadde i hvert fall fått litt "siste utvei" vibber av det der. Altså at han alltid legger planer med alle andre enn deg, og så tar med deg på ting/finner på noe med deg, om det ikke har kommet bedre alternativer 2-3 timer før. 

Anonymkode: 10306...c11

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er du opptatt, så sier du at du har lagt andre planer. Er du ledig og har lyst, så blir du med.

IKKE si nei til andre fordi du vil være ledig tilfelle han inviterer på noe. Det gjorde jeg, og mistet kontakten med klassen jeg gikk i, og satt alene hjemme mens typen var med kompiser...

Anonymkode: 43fb4...414

Skrevet

Om det er bryllup til hans kusine er det rart.

Om det en treningsøkt er det normalt. 

Er det en fest hos venner er det klossete av han. Men kan være han ikke har bestemt seg før heller. 

Anonymkode: 2926d...9ab

Skrevet

Han har introdusert meg mye  for ungene - jeg er ikke prioritet i siste liten ift andre damer - men i forhold til planer m kids og generelt  - ja. 

Skrevet

Hvor gamle er dere? Hvis han er over 20 år hadde jeg virkelig ikke giddet

Anonymkode: 41fe4...3e1

Skrevet

Må du alltid ha lang tid på å bestemme deg? 
Hva slags tilbud får du siden det blir vanskelig å si ja? 

Anonymkode: 78412...2c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han har introdusert meg mye  for ungene - jeg er ikke prioritet i siste liten ift andre damer - men i forhold til planer m kids og generelt  - ja. 

Løsningen fra Ano...c11 er det beste du kan gjøre.

Ikke mase på han, ikke kreve, men la han føle naturlige konsekvenser = At du ikke alltid er tilgjengelig når han knipser. At du lever ditt eget liv og at du har det gøy uten han. Søk gjerne opp black cat energy for litt direkte inspo 🤭 Det funker som bare søren!

Anonymkode: 6f9c7...e8c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Min kjæreste gjennom 7 mnd spør meg alltid 2-3 timer «før» om jeg vil være med på ting - sjelden dagen før osv. føler et visst stress med dette . Som om jeg henger i en forhåpning,  og må være på vakt for å tilpasse meg - er tross alt forelska. Er dette vanlig ? 

Dette hendte her også,men da ga seg når jeg ved noen anledninger svarte "det hadde vært hyggelig, du får spørre tidligere neste gang så jeg får mulighet til å være med".

Anonymkode: e3d38...406

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...