Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å få tak i noe snertent undertøy til store pupper egentlig? Hender jeg finner noe på Lindex, men det er sjeldent. På dyrere undertøysbutikker finner jeg stort sett kjerring-greier.... :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet (endret)

Victoria's secret pleier å ha i hvert fall noe i sånne størrelser (bruker 75DD selv, og bare det er jo helt håpløst å få tak i noe sted. Alt som er større enn B er tydeligvis unormalt :roll:), men det blir jo postordre da, og ikke så lett å få prøvd før du kjøper... Men de bh'ene jeg har kjøpt derfra har jeg vært fornøyd med.

Er det forresten ikke rart at sånne spesialforretninger er de som har det kjipeste (les: kjærring) utvalget?

Endret av Bjørnsdatter
Skrevet

Arabella i Oslo

La Lina i Oslo

Bravissimo i London og på nett. (Helt trygt, med returmulighet)

Skrevet

Bravissimo i London og på nett. (Helt trygt, med returmulighet)

På undertøy? Ugh! :forvirret:

Gjest Rognebær
Skrevet
Arabella i Oslo

La Lina i Oslo

Skriver under på disse! :tommelsmil:

Skrevet
På undertøy? Ugh! :forvirret:

Helt normalt å prøve bh'er når man prøver dem. OGSÅ i butikker....

Skrevet

www.figleaves.com

Netty undertøy i Bergen (om du er der)

Skrevet
Helt normalt å prøve bh'er når man prøver dem. OGSÅ i butikker....

Det er litt vanskeligere å kontrollere slikt når det er en nettbutikk. Bruke bh'n et par dager og så sende den tilbake.....

Skrevet

Siden jeg ikke bor i noen av disse byene må det bli på nett... Er det å anbefale?

Skrevet

Jeg har bestillt på Bravissimo flere ganger, og det kan anbefales! Flotte BH'er og helt trygt å handle.

De setter imidlertid ikke ned verdien, så du må beregne at pakken kan bli stoppet i tollen. Det er det eneste kjipe..

Skrevet
Det er litt vanskeligere å kontrollere slikt når det er en nettbutikk. Bruke bh'n et par dager og så sende den tilbake.....

Hvis man er så rar at man gidder å gjøre slikt, så kan man gjøre det samme med bh kjøpt i butikk. Har selv byttet bh i butikk flere ganger.

Skrevet
Jeg har bestillt på Bravissimo flere ganger, og det kan anbefales! Flotte BH'er og helt trygt å handle.

De setter imidlertid ikke ned verdien, så du må beregne at pakken kan bli stoppet i tollen. Det er det eneste kjipe..

hva er adressen til Bravissimo?

Skrevet

Takk! prøvde der først men kom bare opp på en ny søkeside....men nå gikk det! Gleder meg til å kikke, kanskje eg finner noe flott! Hrmmm...80E og 75F hva er det?? 32 og 34?? Og er det noen m store pupper som har prøvd stroppeløs bh? funker det?

Skrevet

De engelske størrelsene er litt annerledes enn de norske. Cup-størrelsene er de samme, men de bruker andre mål rundt ryggen. Ryggstørrelsene ser vel noenlunde sånn ut:

(engelsk = norsk)

28 = 60

30 = 65

32 = 70

34 = 75

36 = 80

38 = 85

40 = 90

Når det gjelder stoppeløs BH, så har jeg ikke prøvd det. Ser for meg at det ikke vil funke så bra på min størrelse 70G.. :sur:

Skrevet

oi så masse fint på figleaves.... hvordan regner man om til norske kroner? blander alltid sammen pund og dollar... :sjenert:

Skrevet

bruk valutakalkulator for å regne om fra pund.

Har gode erfaringer både fra figleaves og bravissimo, i tillegg kan jeg nevne uplifted lingerie. Ikke så stort utvalg, men av og til kan man finne de samme tingene litt billigere her...

Skrevet

Anbefaller Lalina i Oslo på det sterkeste. For første gang så fikk jeg skikkelig hjelp til å finne min størrelse og hva som passer mine pupper. De er noen kløppere på å finne riktig BH til deg. Jeg har aldri turt å bestille et sånt plagg uten å prøve først. For meg er BH det viktigste plagget jeg har på meg!

http://www.lalina.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...