Wonderwoman Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Er det mulig å få tak i noe snertent undertøy til store pupper egentlig? Hender jeg finner noe på Lindex, men det er sjeldent. På dyrere undertøysbutikker finner jeg stort sett kjerring-greier....
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Victoria's secret pleier å ha i hvert fall noe i sånne størrelser (bruker 75DD selv, og bare det er jo helt håpløst å få tak i noe sted. Alt som er større enn B er tydeligvis unormalt ), men det blir jo postordre da, og ikke så lett å få prøvd før du kjøper... Men de bh'ene jeg har kjøpt derfra har jeg vært fornøyd med. Er det forresten ikke rart at sånne spesialforretninger er de som har det kjipeste (les: kjærring) utvalget? Endret 21. februar 2006 av Bjørnsdatter
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Arabella i Oslo La Lina i Oslo Bravissimo i London og på nett. (Helt trygt, med returmulighet)
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Bravissimo i London og på nett. (Helt trygt, med returmulighet) ← På undertøy? Ugh!
Gjest Rognebær Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 Arabella i Oslo La Lina i Oslo ← Skriver under på disse!
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 På undertøy? Ugh! ← Helt normalt å prøve bh'er når man prøver dem. OGSÅ i butikker....
Saeria Skrevet 21. februar 2006 #7 Skrevet 21. februar 2006 www.figleaves.com Netty undertøy i Bergen (om du er der)
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #8 Skrevet 22. februar 2006 Helt normalt å prøve bh'er når man prøver dem. OGSÅ i butikker.... ← Det er litt vanskeligere å kontrollere slikt når det er en nettbutikk. Bruke bh'n et par dager og så sende den tilbake.....
Wonderwoman Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2006 Siden jeg ikke bor i noen av disse byene må det bli på nett... Er det å anbefale?
Catus Skrevet 22. februar 2006 #10 Skrevet 22. februar 2006 Jeg har bestillt på Bravissimo flere ganger, og det kan anbefales! Flotte BH'er og helt trygt å handle. De setter imidlertid ikke ned verdien, så du må beregne at pakken kan bli stoppet i tollen. Det er det eneste kjipe..
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #11 Skrevet 22. februar 2006 Det er litt vanskeligere å kontrollere slikt når det er en nettbutikk. Bruke bh'n et par dager og så sende den tilbake..... ← Hvis man er så rar at man gidder å gjøre slikt, så kan man gjøre det samme med bh kjøpt i butikk. Har selv byttet bh i butikk flere ganger.
gladidag Skrevet 22. februar 2006 #12 Skrevet 22. februar 2006 Jeg har bestillt på Bravissimo flere ganger, og det kan anbefales! Flotte BH'er og helt trygt å handle. De setter imidlertid ikke ned verdien, så du må beregne at pakken kan bli stoppet i tollen. Det er det eneste kjipe.. ← hva er adressen til Bravissimo?
gladidag Skrevet 22. februar 2006 #14 Skrevet 22. februar 2006 Takk! prøvde der først men kom bare opp på en ny søkeside....men nå gikk det! Gleder meg til å kikke, kanskje eg finner noe flott! Hrmmm...80E og 75F hva er det?? 32 og 34?? Og er det noen m store pupper som har prøvd stroppeløs bh? funker det?
Catus Skrevet 22. februar 2006 #15 Skrevet 22. februar 2006 De engelske størrelsene er litt annerledes enn de norske. Cup-størrelsene er de samme, men de bruker andre mål rundt ryggen. Ryggstørrelsene ser vel noenlunde sånn ut: (engelsk = norsk) 28 = 60 30 = 65 32 = 70 34 = 75 36 = 80 38 = 85 40 = 90 Når det gjelder stoppeløs BH, så har jeg ikke prøvd det. Ser for meg at det ikke vil funke så bra på min størrelse 70G..
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #16 Skrevet 22. februar 2006 Noen som vet hvordan det er med porto og nedskrivning av verdi på http://www.figleaves.com ?
Wonderwoman Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #17 Skrevet 22. februar 2006 oi så masse fint på figleaves.... hvordan regner man om til norske kroner? blander alltid sammen pund og dollar...
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #18 Skrevet 23. februar 2006 bruk valutakalkulator for å regne om fra pund. Har gode erfaringer både fra figleaves og bravissimo, i tillegg kan jeg nevne uplifted lingerie. Ikke så stort utvalg, men av og til kan man finne de samme tingene litt billigere her...
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #19 Skrevet 23. februar 2006 Anbefaller Lalina i Oslo på det sterkeste. For første gang så fikk jeg skikkelig hjelp til å finne min størrelse og hva som passer mine pupper. De er noen kløppere på å finne riktig BH til deg. Jeg har aldri turt å bestille et sånt plagg uten å prøve først. For meg er BH det viktigste plagget jeg har på meg! http://www.lalina.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå