gekki Skrevet 15. november 2002 #1 Del Skrevet 15. november 2002 Ja nå lakker og lir det mot jul,og da får en sånn lyst til å synge gode gamle julesanger fra før i tiden. Spørsmålet mitt er:er det noen som kan hjelpe meg med teksten til sangen;Det var julekveld i skogen? Det jeg husker,er at sønnen kom hjem til jul til sine gamle foreldre etter å ha vært borte i mange år,og da ble det stor glede med allskens godsaker! På forhånd takk, Klem fra Gekki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2002 #2 Del Skrevet 15. november 2002 http://www.midtiblinken.net/barnesanger/di...veld_skogen.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gekki Skrevet 15. november 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 15. november 2002 Hjertelig takk skal du ha,gjest! Er det flere enn meg som sitter på nettet så tidlig på morgenen,det hadde jeg aldri trodd!!! Masse klemmer fra Gekki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. november 2002 #4 Del Skrevet 15. november 2002 Dette var en kjempefin link ... takk for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 16. november 2002 #5 Del Skrevet 16. november 2002 Ja den var kjempe fin.... gekki synger du for meg eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gekki Skrevet 16. november 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 16. november 2002 Jo da Koldbruna det kan jeg vel gjørrå,men da må du sende meg en kassett som jeg kan synge den på for deg,eller et telefonnummer så jeg kan synge den til deg over telefonen.Det går ikke for det er et anonymt forum He He KLemmer fra Gekki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 16. november 2002 #7 Del Skrevet 16. november 2002 gekki jeg trodde virkelig at du hadde telefon nummret mitt jeg da...har du kastet bort det igjen?? Gekki du kan virkelig å tulle du ja. * * og da du sang i telefonen det var så nydelig atte :blunke: :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå