AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Hei. I sommer hadde jeg sex med to stykker med kort tids mellomrom. Prevensjonen min har sviktet og jeg er nå gravid. Jeg hadde sex med nr 1 16 juli og med nr 2 23 juli. Første dag i siste mens var 12 juli. Jeg er nå 8+3 uker på vei. Er det noen måte å finne ut hvem som mest sannsynlig er faren, eller er det like sannsynlig at det kan være begge to? Trenger ikke at noen dømmer meg, dette er absolutt ikke en drømmesituasjon for meg. Anonymkode: 2765f...37a 1 8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Skrevet 9. september 2024 Selvsagt skal ingen dømme deg! Tenker at det er mest sannsynlig at det er nr 2, men helt sikker kan du nok ikke være uten dna-test. Anonymkode: 3642a...a15 9
Pippi Lotta Skrevet 9. september 2024 #3 Skrevet 9. september 2024 Du må nok ta en DNA test desvere, det er sånn som skjer! Lykke til med babyen ❤️ 7
Trillylilly Skrevet 9. september 2024 #4 Skrevet 9. september 2024 (endret) Hei😀 det vil nok mest sannsynlig være nr 2, siden jeg rekner med du fortsatt hadde blødning 16 juli når du hadde sex med nr 1? ❤️ Har du regelmessig menstruasjon? Uansett 100% sikkert ved dna test❤️ Ingenting kan være sikkert før d…❤️ lykke til❤️ Endret 9. september 2024 av Trillylilly 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #5 Skrevet 9. september 2024 Da må du gjøre som meg. Bite tenna sammen og be om DNA test når barnet er født. Du kommer du lengst med å være ærlig Holder en knapp på nr 2 . Har du bestemt deg for å beholde barnet ? Anonymkode: 1f157...85b 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #6 Skrevet 9. september 2024 Hei. Takk for alle svar! Jeg sluttet å blø ca 16 og jeg lå med nummer en 18, ikke 16🙈 Anonymkode: 2765f...37a
Trillylilly Skrevet 9. september 2024 #7 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Takk for alle svar! Jeg sluttet å blø ca 16 og jeg lå med nummer en 18, ikke 16🙈 Anonymkode: 2765f...37a Hvor gammel er du? Som mor, ville jeg blitt glad om du kom til meg å spurte om råd❤️ Håper du har noen nærme å snakke med dette om❤️ 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #8 Skrevet 9. september 2024 Jeg er super usikker på om jeg skal beholde eller ikke.. har time på sykehuset imorgen. Anonymkode: 2765f...37a 8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #9 Skrevet 9. september 2024 Jeg er 29! Anonymkode: 2765f...37a 1
Trillylilly Skrevet 9. september 2024 #10 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er 29! Anonymkode: 2765f...37a Lykke til❤️ Kjenn på hva som er rett for DEG❤️
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #11 Skrevet 9. september 2024 Gentest må taes så ikke feil mann må oppdra et barn som ikke er hans Anonymkode: b04ca...455 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #12 Skrevet 9. september 2024 Skal selvfølgelig ta dna-test etter en eventuell fødsel. Jeg er bare veldig forvirret akkurat nå og prøver å få litt klarhet oppi hodet mitt.. Jeg ble singel for noen måneder siden og jeg og exen min prøvde å bli gravid i flere år, og var gjennom ivf forsøk. Jeg har med andre ord drømt om å få barn. Jeg er bare veldig usikker da jeg tenkte ikke det skulle skje slik. Nr 2 vil at jeg skal ta abort, men han er en fin fyr og ville blitt en god far. Nr 1 er en fyr jeg ikke ønsker som far til barnet mitt. Så dette er en vanskelig situasjon. Anonymkode: 2765f...37a 11
Epictetus Skrevet 9. september 2024 #13 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skal selvfølgelig ta dna-test etter en eventuell fødsel. Jeg er bare veldig forvirret akkurat nå og prøver å få litt klarhet oppi hodet mitt.. Jeg ble singel for noen måneder siden og jeg og exen min prøvde å bli gravid i flere år, og var gjennom ivf forsøk. Jeg har med andre ord drømt om å få barn. Jeg er bare veldig usikker da jeg tenkte ikke det skulle skje slik. Nr 2 vil at jeg skal ta abort, men han er en fin fyr og ville blitt en god far. Nr 1 er en fyr jeg ikke ønsker som far til barnet mitt. Så dette er en vanskelig situasjon. Anonymkode: 2765f...37a 1. Dette går bra uansett hva du velger 2. Ta valget før du snakker med de to mennene. (Anbefaler å vente til etter uke 20 hvis du vil beholde, så du ikke får noe pes, eventuelt å avslutte svangerskapet før du sier noe) 3. Dette går bra. Uansett. 5 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #14 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Skal selvfølgelig ta dna-test etter en eventuell fødsel. Jeg er bare veldig forvirret akkurat nå og prøver å få litt klarhet oppi hodet mitt.. Jeg ble singel for noen måneder siden og jeg og exen min prøvde å bli gravid i flere år, og var gjennom ivf forsøk. Jeg har med andre ord drømt om å få barn. Jeg er bare veldig usikker da jeg tenkte ikke det skulle skje slik. Nr 2 vil at jeg skal ta abort, men han er en fin fyr og ville blitt en god far. Nr 1 er en fyr jeg ikke ønsker som far til barnet mitt. Så dette er en vanskelig situasjon. Anonymkode: 2765f...37a Jeg er alenemor på 5. året. Uplanlagt. Jeg har også barn med en mann jeg ikke føler er en god far og som stresser meg. Det har vært tøft, men for et team jeg og barnet har vært. Vi har vært i gjennom tøffe ting disse årene, men vi har alltid klart oss, og jeg angrer ikke på at jeg ble mamma. Jeg var også 29 år. Man vet aldri når man får muligheten til å bli mamma igjen ❤️ Følg hjertet ditt! Anonymkode: 2bcec...1c3 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #15 Skrevet 9. september 2024 Viss du har slitt såpass med å bli gravid tidligere er det ingen garanti for at dette vil skje igjen ved et etablert forhold. Du må tenke over hva som er riktig for deg da du må leve med dette valget resten av livet. Viss du ønsker å beholde vil det beste være å ta DNA test av barnet så det ikke er noen tvil om hvem som er far. Sannsynligvis er det nr 2. Anonymkode: 09322...eb0 4 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #16 Skrevet 9. september 2024 Du må ta test ❤️ det går bra, du er ikke den første som har vært i denne situasjonen. Jeg anbefaler deg å bare spille med åpne kort og hoppe i det. Ellers blir det bare verre etterhvert 😊 Anonymkode: 13434...a17 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #17 Skrevet 9. september 2024 Du må være helt, helt sikker før du evt tar abort. Jeg forstår at det ikke er en drømmesituasjon, men om du har kapasitet til å ta vare på babyen på egenhånd, så ville jeg valgt å beholde. Nå er nok jeg farget av min egen situasjon, da jeg ønsket meg tre barn, men endte opp med et, som jeg fikk når jeg var 25 år. Vi (ny mann) var også gjennom ivf, uten resultat, jeg var da 35 år, og hadde allerede begynt på overgangsalderen. Lykke til, jeg er sikker på at det ordner seg! Anonymkode: d103a...cf9 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #18 Skrevet 9. september 2024 Dersom du ikke er i et forhold til noen av mennene så kan du bare informere begge to, å si at det er usikkerhet rundt hvem som er far, så det må tas en test. Du trenger IKKE si at du har ligget med fler med så så kort intervall. Får du spørsmål så har du all rett til å si at du ønsker ikke å gå i detalj på omstendighetene. De trenger kun å vite at de potensielt kan bli far om 8 måneder Anonymkode: c5408...778 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #19 Skrevet 9. september 2024 Jeg blir overrasket hvis det er mann nr 1 som er far ut fra datoene du nevner. Men klart, ingenting er 100% sikkert... Men ut fra hva jeg kan om sykluser osv, så er jeg ganske sikker på at det er nr 2. Anonymkode: 6e56c...f46 3
Lorieen Skrevet 9. september 2024 #20 Skrevet 9. september 2024 Det er mest sannsynlig nummer to, men det kan være nummer en også. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå