Gå til innhold

Hvordan skaffe en slik type jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst til å pakke varer med bestillinger for en nettbutikk eller lignende. Ser sjelden det er slike type jobber ute på markedet. Hva kaller man en slik jobb? Og er det vanskelig å få? 

Anonymkode: 98bbe...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har lyst til å pakke varer med bestillinger for en nettbutikk eller lignende. Ser sjelden det er slike type jobber ute på markedet. Hva kaller man en slik jobb? Og er det vanskelig å få? 

Anonymkode: 98bbe...3ee

Du tuller med oss nå, og vet du hvordan en sånn jobb er? Jeg holdt på med det i over 14 år og det var hos en grossist, ille til forbruker, butikker innenfor en omkrets på 3-4 mil fikk levering med budbil flere ganger daglig med budbil, de lengre unna fikk med Bring som hentet på ettermiddagen, er det en større netthandel bruker de sannsynligvis Autostore som betyr at roboter plukker varene og sender dem på pakkebånd til pakkeplass, bruker du ett sekund eller to for mye blir det kork på båndet. Hos oss var det stort sett studenter som ville jobbe og de ble ikke så lenge før de fant noe bedre, vi som hadde vært en stund har fått problemer med helsa, selv kan jeg gå kanskje 2 kilometer med 7-8 pauser, og enkelte ganger klarer jeg ikke løfte kaffekoppen med ei hånd for håndleddet gir etter. Tenk deg godt om før du tar en sånn jobb!

Anonymkode: 8db8d...b96

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du tuller med oss nå, og vet du hvordan en sånn jobb er? Jeg holdt på med det i over 14 år og det var hos en grossist, ille til forbruker, butikker innenfor en omkrets på 3-4 mil fikk levering med budbil flere ganger daglig med budbil, de lengre unna fikk med Bring som hentet på ettermiddagen, er det en større netthandel bruker de sannsynligvis Autostore som betyr at roboter plukker varene og sender dem på pakkebånd til pakkeplass, bruker du ett sekund eller to for mye blir det kork på båndet. Hos oss var det stort sett studenter som ville jobbe og de ble ikke så lenge før de fant noe bedre, vi som hadde vært en stund har fått problemer med helsa, selv kan jeg gå kanskje 2 kilometer med 7-8 pauser, og enkelte ganger klarer jeg ikke løfte kaffekoppen med ei hånd for håndleddet gir etter. Tenk deg godt om før du tar en sånn jobb!

Anonymkode: 8db8d...b96

Styrketrening 2-3 ganger i uken ville gjort at du ikke fikk problemer.

Anonymkode: 02411...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Styrketrening 2-3 ganger i uken ville gjort at du ikke fikk problemer.

Anonymkode: 02411...7be

Feil. Mange får slitasje av slike jobber selv om de gjør styrketrening, har sett haugevis av eksempler på det.

Anonymkode: f17a2...dac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...