Gå til innhold

Når fryser katter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må det minusgrader til, eller blir det kaldt for dem før den tid om de oppholder seg utendørs? 

Har en katt som nekter å komme inn for annet enn mat. Hun har ullpledd og ly der ute, men jeg går stadig og ser på gradestokken og lurer på om pusen fryser. 

Anonymkode: 67dbd...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når katten selv kan velge, kan du anta at den velger det som den selv trives med. 

Anonymkode: 00086...254

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt -10. Men om den har mulighet til p komme inn, men ikke vil, trenger du nok ikke å bekymre deg :) 

Anonymkode: 312e9...55d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt under +10 her. Er hun genrelt sær og det gjelder alt under 10 😅

Anonymkode: 88f34...681

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her. Hvordan håndterer dere dette om vinteren? Holde katten inne når det er minusgrader?

Min katt (1,5 år) elsker å være ute, og har vært utekatt siden mai i år (aldri opplevd kulde). Den vil være ute så mye som mulig.

Har ikke katteluke så er avhengig av at katten kommer når jeg er hjemme fra jobb. Det går som regel fint, men noen ganger blir den borte til neste dag. 

Så da pleier katten å være ute minimum 9 timer hver dag, og noen ganger opptil et døgn.

Hvor kaldt skal det være for at jeg ikke tør slippe ut katten i det hele tatt mtp at den noen ganger ikke kommer inn? 0 grader? 5-?

Hukatt, liten i størrelsen, semi-langhåret. 

Anonymkode: 0a14a...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har (selvfølgelig) katteluke med chipleser, og pus går inn og ut som hun vil.. :) 

Anonymkode: 1459a...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ringeklokke med sensor til min katt :) Sensoren trigges når han setter seg utenfor døren og da plinger det i ringeklokke boksen inne.

Veldig smart hvis man er redd for å ikke høre om pus vil inn når den syns det er kaldt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...