Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min klikka i helgen fordi jeg snakket med en jeg har holdt litt på med og møtt en periode på byen i går. Bare en hei og hvordan går det samtale.

Anonymkode: 54541...cfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjæresten min klikka i helgen fordi jeg snakket med en jeg har holdt litt på med og møtt en periode på byen i går. Bare en hei og hvordan går det samtale.

Jeg skjønner godt at han klikket hvis du har holdt på med og møtt denne fyren mens dere var sammen, som det høres ut som ut i fra formuleringen din. Var det før deres tid ville jeg sett det som et rødt flagg og vært svært observant i tiden fremover, dette kan tyde på at han er veldig sjalu/kontrollerende og i verste fall er du i et forhold som kan bli voldelig på sikt. 

Anonymkode: 9bda6...962

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner godt at han klikket hvis du har holdt på med og møtt denne fyren mens dere var sammen, som det høres ut som ut i fra formuleringen din. Var det før deres tid ville jeg sett det som et rødt flagg og vært svært observant i tiden fremover, dette kan tyde på at han er veldig sjalu/kontrollerende og i verste fall er du i et forhold som kan bli voldelig på sikt. 

Anonymkode: 9bda6...962

Ja dette var for 1,5 år siden! Så dette skjedde før vi ble sammen. Han ble sur fordi jeg ikke nevnte han fort nok i samtalen 

Skrevet

Man leser til stadighet om folk som ikke får lov til å være venner med ekser på Facebook av kjæresten, så at noen klikker over at man møtes tilfeldig på byen og snakker er ingen overraskelse. Mange mener sikkert at man ikke skal snakke sammen, mens andre ikke ville brydd seg.

Jeg mener man må kunne utveksle høflighetsfraser, men dersom kjæresten er ukomfortabel med det, er det best å ikke snakke lenge.

Skrevet

Å prate med en man møter ute, uansett historie, er da helt normalt om man har et greit forhold til vedkommende. 

En ting er å chatte/ha masse kontakt på Snap etc, men om typen min hadde klikket om jeg møtte en fyr jeg hadde hatt meg med tilfeldig ute på byen og slo av en prat hadde jeg bedt han ta seg en bolle. 

Anonymkode: 302a3...a40

• Liker 1
Skrevet

Dump han? 

Anonymkode: 90520...9cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...