AnonymBruker Skrevet 9. september #1 Del Skrevet 9. september Når kan en valp være alene i en time? Har latt valpen være alene mens jeg kaster søppel eller henter posten. Anonymkode: 2791a...cd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 9. september #2 Del Skrevet 9. september Spørs helt hvor godt du er i gang med hjemme-alene-trening det. Ikke noe fasitsvar i form av X antall uker eller måneder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #3 Del Skrevet 9. september Når du har trappet opp treninga så mye som en time. Er du ikke kommet lengre enn søppel/post antar jeg at du ikke har kommet lengre enn 5 minutt? Anonymkode: da930...e82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #4 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Når du har trappet opp treninga så mye som en time. Er du ikke kommet lengre enn søppel/post antar jeg at du ikke har kommet lengre enn 5 minutt? Anonymkode: da930...e82 Postkassa tar det å gå 20 minutter da den ligger innerst i veien. Anonymkode: 2791a...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #5 Del Skrevet 9. september Jeg har også tatt tre lange bad på 30 minutter. Da er valpen i stua mens jeg er på badet litt langt unna. Anonymkode: 2791a...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #6 Del Skrevet 9. september Spørs helt på treningen? Hvordan reagerer valpen når du er borte i 20 min nå? Er den helt rolig? Anonymkode: c4565...450 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. september #7 Del Skrevet 9. september Det finnes det ingen fasit på. Valpen din er klar for en time når den er klar for det. Det kommer an på hvor trygg den er hjemme alene og hvor gradvis du går frem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå