AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Etter å ha fått barn? Jeg er langt over postpartum, og kan fint bade. Bortsett fra at jeg får vann i skjeden så fort jeg sprer beina i vannet 😕 Mange steder unngår jeg å bade, feks i basseng eller på strender der jeg vet vannet er forurenset. Kan man kjøpe en propp, eller noe? Hva gjør dere andre? Anonymkode: 176a6...946
mommyaka Skrevet 9. september 2024 #2 Skrevet 9. september 2024 I skjeden? Hvorfor kan du ikke bli våt? Regner med at du dusjer? 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Skrevet 9. september 2024 mommyaka skrev (5 minutter siden): I skjeden? Hvorfor kan du ikke bli våt? Regner med at du dusjer? Håper du ikke dusjer vann i skjeden! Du skal ikke vaske skjeden! Anonymkode: 5da67...453 4 1
mommyaka Skrevet 9. september 2024 #4 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håper du ikke dusjer vann i skjeden! Du skal ikke vaske skjeden! Anonymkode: 5da67...453 He he...jo jeg vasker nedentil med vann..håper du vasker vagina din. Men nei jeg sprer jo ikke bena og fører slangen inn heller .. Men du vil jo bli litt våt...men du får jo ikke vann inni skjeden 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #5 Skrevet 9. september 2024 Dette håper jeg er tull. Hvis ikke, oppsøk gynekolog. Anonymkode: 1ac94...cd7
NinaLisa Skrevet 9. september 2024 #6 Skrevet 9. september 2024 Aldri hørt om noen som har tatt skade av vann i musa. Verken i dusj, badekar eller basseng. 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #7 Skrevet 9. september 2024 mommyaka skrev (4 minutter siden): He he...jo jeg vasker nedentil med vann..håper du vasker vagina din. Men nei jeg sprer jo ikke bena og fører slangen inn heller .. Men du vil jo bli litt våt...men du får jo ikke vann inni skjeden Vaginaen skal ikke vaskes. Du skal absolutt vaske nedentil, men vaginaen, nei. Blander du kanskje vagina og vulva? Anonymkode: f15bf...e76 5 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #8 Skrevet 9. september 2024 Gjør du knipeøvelser da? Anonymkode: de571...cbb 1
Uanonym bruker Skrevet 9. september 2024 #9 Skrevet 9. september 2024 mommyaka skrev (9 minutter siden): He he...jo jeg vasker nedentil med vann..håper du vasker vagina din. Men nei jeg sprer jo ikke bena og fører slangen inn heller .. Men du vil jo bli litt våt...men du får jo ikke vann inni skjeden Det håper ikke jeg. Det er ikke meninga at man skal vaske vagina, den er selvrensende. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette håper jeg er tull. Hvis ikke, oppsøk gynekolog. Anonymkode: 1ac94...cd7 Det er vanlig å få litt vann opp i vagina når man bader etter at man har født barn (og sikkert generelt etter hvert som man blir eldre). Det er fordi musklene der nede ikke er så stramme som før. Det er neppe farlig å få vann inn i vagina, det renner jo ut igjen når man kommer opp, men hvis man vil unngå det, er det knipeøvelser som gjelder. 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #10 Skrevet 9. september 2024 mommyaka skrev (15 minutter siden): He he...jo jeg vasker nedentil med vann..håper du vasker vagina din. Men nei jeg sprer jo ikke bena og fører slangen inn heller .. Men du vil jo bli litt våt...men du får jo ikke vann inni skjeden Forskjell på vagina og vulva…. Vagina skal ikke vaskes nei Anonymkode: 86990...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #11 Skrevet 9. september 2024 Svar til det faktiske spørsmålet: en menskopp er en duppeditt beregnet for å føres opp i skjeden for å fange menstrasjonsblod, men det er også nyttig for å holde bassengkanten ute av skjelden om du føler deg plaget med det. Anonymkode: 74cf3...f7a 2 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #12 Skrevet 9. september 2024 BassengVANNET skal det stå Anonymkode: 74cf3...f7a
mommyaka Skrevet 9. september 2024 #13 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forskjell på vagina og vulva…. Vagina skal ikke vaskes nei Anonymkode: 86990...2ed Ok... leppene da
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #14 Skrevet 9. september 2024 mommyaka skrev (26 minutter siden): Ok... leppene da Ja? Ts snakker om vaginaen. Ikke vulva Anonymkode: 86990...2ed 1 1
mommyaka Skrevet 9. september 2024 #15 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja? Ts snakker om vaginaen. Ikke vulva Anonymkode: 86990...2ed Ok... nedentil...men hun snakker om vann i skjeden og det får man ikke. Det kan vi vel alle være enig i
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #16 Skrevet 9. september 2024 mommyaka skrev (24 minutter siden): Ok... nedentil...men hun snakker om vann i skjeden og det får man ikke. Det kan vi vel alle være enig i det er fullt mulig jo. Hos noen trekker ikke skjeden seg sammen helt etter fødsel, det kan være ulike årsaker til dette (ødelagte muskler, dårlig bekkenbunnsopptrening etc) Anonymkode: 86990...2ed 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #17 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vaginaen skal ikke vaskes. Du skal absolutt vaske nedentil, men vaginaen, nei. Blander du kanskje vagina og vulva? Anonymkode: f15bf...e76 Ja, vagina har tatt over for vulva, virker det som. Mens skjede har tatt over for vagina. Anonymkode: 5fdec...84e
mommyaka Skrevet 9. september 2024 #18 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, vagina har tatt over for vulva, virker det som. Mens skjede har tatt over for vagina. Anonymkode: 5fdec...84e Vagina og vagina ....jeg ville sagt at jeg ja noe oppi kjeden...der det står vagina. Og vagina der klitoris et
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #19 Skrevet 9. september 2024 mommyaka skrev (3 minutter siden): Vagina og vagina ....jeg ville sagt at jeg ja noe oppi kjeden...der det står vagina. Og vagina der klitoris et Skjede og vagina er samme greia. Klitorisen er på vulva, ikke i vagina. Uansett hva du mener så er vagina den delen man putter penis i, mens vulva består av ytre deler som kjønnslepper og klitoris Anonymkode: 86990...2ed 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #20 Skrevet 9. september 2024 Jeg har alltid fått vann i skjeden ved bading og bevegelse under vann. Ikke vann der når jeg dusjer pga av måten man står på og at anatomien gjør at det unngås. Etter bading kommer vannet ut innen kort tid. Aldri tenkt over forurensing, salt eller klor renser godt nok tenker jeg. Men ved mye forurensing hadde jeg ikke bada uansett, vann i skjeden eller ei. Anonymkode: 78bfa...65d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå