AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Har ei venninne som jeg ikke har truffet siden januar, har prøvd et par ganger å spørre om å treffes, men alltid er det unskyldninger eller så dukker det opp noe dagen før slik at det ikke blir noe, sist jeg tok kontakt var for en måneds tid siden. passet ikke da heller, så jeg skrev tilbake du får gi beskjed en gang det passer da. Det skulle hun....får kun snap av og til, ikke noe mer. Begynner å lutre om hun egentlig ikke ønsker meg som venn, men ikke tørr å si det. Men nå er ballen uansett hos henne, jeg gidder ikke mer. Tanker? Anonymkode: 9ebec...469 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Skrevet 9. september 2024 Det er sårt men hun er ikke en god venn.. Anonymkode: 0f915...aa9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Skrevet 9. september 2024 Hun er ikke interessert, dessverre. Anonymkode: d98b0...4f3 9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #4 Skrevet 9. september 2024 Vanskelig å si. Det er venner jeg virkelig liker som jeg allikevel treffer sjeldent. Livet kommer i veien, på begge sider. Også er det noen jeg faser ut litt mer bevisst. Anonymkode: 13544...75e 11 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #5 Skrevet 9. september 2024 Jeg tenker enten faser hun deg ut, da er det best å la dette ligge og gå videre. Eller, hun er oppriktig opptatt i noe og har ikke kapasitet til mer akuratt nå - da tar hun evt kontakt igjen senere. Jeg hadde ikke styrt på mer dersom jeg var deg, bruk tiden din på noen andre 😊 Anonymkode: 544e3...6a8 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #6 Skrevet 9. september 2024 Enig. Enten faser hun deg ut, eller hun er opptatt. Jeg har flere venner jeg har hatt flere års pause fra. Noen opp mot 15 år, men da fant vi tilbake til hverandre igjen. Livet passet bare ikke slik en stund. Du trenger ikke å brenne alle broer selv om du lar det dabbe av litt en stund. Anonymkode: 968d7...d3b 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #7 Skrevet 9. september 2024 Kjenner meg godt igjen. Er alltid jeg som tar initiativ, hun sier stort sett nei og foreslår aldri en ny dag slik som kanskje andre venner gjør. Sårt når jeg ser hun prioriterer trening og treningsvenner, tagger de på arrangementer på facebook osv… Vi har vært venner i 35 år, så sitter langt inne å slutte å ta initiativ, men nå glemte hun mitt barn (hennes fadderbarn) bursdag også, så det bør kanskje si meg noe selv om det gjør vondt… Anonymkode: 1f84c...ca9
Puppenlun Skrevet 9. september 2024 #8 Skrevet 9. september 2024 Har det skjedd noe siden det har blitt sånn? Møttes dere oftere før? 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #9 Skrevet 9. september 2024 Puppenlun skrev (1 minutt siden): Har det skjedd noe siden det har blitt sånn? Møttes dere oftere før? Det eneste som har skjedd er at jeg har byttet jobb. Men det skal vel ikke ha noe å si? Og ja vi traff hverandre oftere før. Anonymkode: 9ebec...469
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #10 Skrevet 9. september 2024 Eller så har det ikke noe med deg å gjøre i det hele tatt, men med henne. Jeg har en venninne som har slitt med angst og depresjoner. Hun "forsvinner" i månedsvis til tider. Det har null med meg å gjøre, men alt med hennes psykiske helse å gjøre. Hun klarer ikke være sosial når hun har en dårlig periode. Anonymkode: eae04...25d 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #11 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller så har det ikke noe med deg å gjøre i det hele tatt, men med henne. Jeg har en venninne som har slitt med angst og depresjoner. Hun "forsvinner" i månedsvis til tider. Det har null med meg å gjøre, men alt med hennes psykiske helse å gjøre. Hun klarer ikke være sosial når hun har en dårlig periode. Anonymkode: eae04...25d Hun jobber med rus og psykiatri..... Anonymkode: 9ebec...469
Puppenlun Skrevet 9. september 2024 #12 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det eneste som har skjedd er at jeg har byttet jobb. Men det skal vel ikke ha noe å si? Og ja vi traff hverandre oftere før. Anonymkode: 9ebec...469 Nei det skal ikke ha noe å si,hun burde være gla på dine vegne.. jeg er i ditt tilfelle venninna som ikke ønsker så mye å gjøre med min tidligere bestevenninne, men der var det flere situasjoner som gjorde at vi ikke omgås like mye lengre 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #13 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller så har det ikke noe med deg å gjøre i det hele tatt, men med henne. Jeg har en venninne som har slitt med angst og depresjoner. Hun "forsvinner" i månedsvis til tider. Det har null med meg å gjøre, men alt med hennes psykiske helse å gjøre. Hun klarer ikke være sosial når hun har en dårlig periode. Anonymkode: eae04...25d Men rart hun klarer å være sosial med andre da... Anonymkode: 9ebec...469
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #14 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun jobber med rus og psykiatri..... Anonymkode: 9ebec...469 .. og så..? Folk som jobber med rus og psykiatri kan slite med angst og depresjoner også - det er som regel tungt mentalt å jobbe med slike ting. Anonymkode: eae04...25d 8 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #15 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men rart hun klarer å være sosial med andre da... Anonymkode: 9ebec...469 Tja, folk er jo ulike, kanskje hun føler seg mer avslappet med andre? Poenget er at du ikke er tankeleser. Du kan ikke vite hvorfor, med mindre du faktisk spør. Du kan selvsagt anta, og velge å ta alt i verste mening, og hoppe til de mest negative konklusjonene. Eller du kan prøve å vise storsinn, og lefle med at det kan være alternative tolkningsmåter. Og så kan du, om du ønsker, for eksempel sende en melding med at du er der om hun ønsker å ha kontakt, og så la det være opp til henne. Anonymkode: eae04...25d 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #16 Skrevet 9. september 2024 Jeg er denne «venninnen» ovenfor ei jeg kjenner. Grunnen til at jeg alltid har unnskyldninger for ikke å treffes, og ikke tar initiativ tilbake, er fordi jeg og henne har lite tilfelles og hun egentlig ikke er interessert i meg. Hun trenger bare noen å gå på byen med (hun er singel). Anonymkode: 6f8a1...9a2 4 1
Fountaine Skrevet 9. september 2024 #17 Skrevet 9. september 2024 Det hadde jeg ikke funnet meg i eller giddet. Bare slett henne over alt på sosiale medier og se hva hun gjør.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #18 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): .. og så..? Folk som jobber med rus og psykiatri kan slite med angst og depresjoner også - det er som regel tungt mentalt å jobbe med slike ting. Anonymkode: eae04...25d Hun har bare jobbet der en kort stund. Under et halvt år. Jobbet på gamlehjem før det- Anonymkode: 9ebec...469 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #19 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Tja, folk er jo ulike, kanskje hun føler seg mer avslappet med andre? Poenget er at du ikke er tankeleser. Du kan ikke vite hvorfor, med mindre du faktisk spør. Du kan selvsagt anta, og velge å ta alt i verste mening, og hoppe til de mest negative konklusjonene. Eller du kan prøve å vise storsinn, og lefle med at det kan være alternative tolkningsmåter. Og så kan du, om du ønsker, for eksempel sende en melding med at du er der om hun ønsker å ha kontakt, og så la det være opp til henne. Anonymkode: eae04...25d jeg har spurt hvordan det går med henne, hun sier alt er bra. Anonymkode: 9ebec...469 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #20 Skrevet 9. september 2024 Hun er ikke interessert i deg. Synes dere har lite til felles. Det gjør kanskje vondt, men det er sannheten. Hvorfor vil du være venninne med ei som ikke ønsker å være venninne tilbake? Anonymkode: 6f8a1...9a2 2 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå