AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Jeg har en dame på jobben som sliter enormt med hudormer på nesa. Synes selv det er udelikat å se på. Er det greit å tipse henne om at det er mulig å fjerne hudormer? Anonymkode: 669a2...ad9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Skrevet 9. september 2024 Nei. Tro meg, hun er nok smertelig klar over det. Anonymkode: 80052...b1a 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #4 Skrevet 9. september 2024 Da kan jeg tipse deg om at det går an å få mer sosiale antenner. Anonymkode: 9d0e7...a70 33 15
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #5 Skrevet 9. september 2024 Ikke se på nesa hennes. Problem løst. Anonymkode: 53421...4b8 3 1
Snublefot62 Skrevet 9. september 2024 #6 Skrevet 9. september 2024 Skal du komme med andre tips rundt utseendet til folk og? Uønsket hårvekst kan nappes/barberes? Slapp hud kan strammes opp? Overvekt kan trenes bort? Klesstil kan fremheve pene eller stygge fasonger? 3 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #8 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nei. Tro meg, hun er nok smertelig klar over det. Anonymkode: 80052...b1a Jeg skjønner at hun er klar over nesen. Men det er ikke sikkert hun vet at dette er noe man kan gjøre noe med. Men nå ser jeg at alle skriver at jeg ikke skal si noe så da holder jeg kjeft. TS Anonymkode: 669a2...ad9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #9 Skrevet 9. september 2024 Snublefot62 skrev (1 time siden): Skal du komme med andre tips rundt utseendet til folk og? Uønsket hårvekst kan nappes/barberes? Slapp hud kan strammes opp? Overvekt kan trenes bort? Klesstil kan fremheve pene eller stygge fasonger? Alltid dette. Anonymkode: 21206...9a2
Gjest watt Skrevet 9. september 2024 #10 Skrevet 9. september 2024 Tuller du? Hvis ikke,da mangler du noen sperrer.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #11 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner at hun er klar over nesen. Men det er ikke sikkert hun vet at dette er noe man kan gjøre noe med. Men nå ser jeg at alle skriver at jeg ikke skal si noe så da holder jeg kjeft. TS Anonymkode: 669a2...ad9 Om hun ønsker å gjøre noe med det, så kan hun fint finne ut av det selv. Mange tips på nettet eller hos et sted de selger hudpleieprodukter. Best å ikke si noe, - da vil hun bare bli såret av at noen legger merke til det og ikke liker at hun har hudormer osv. Anonymkode: 056d0...5f6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #12 Skrevet 9. september 2024 Ja, kjøp strips til henne. Tilby deg å hjelpe henne. Dette er vanlig praksis ! Anonymkode: 028b0...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #13 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): hudormer på nesa Det er nok ikke hudormer. Høyst uvanlig å ha det på nesen. Man får det gjerne i kinn, hake og rundt munn. Hun har nok bare litt større porer på nesen, slik at hudfettet blir mer synlig. Anonymkode: d226c...8a2 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #14 Skrevet 9. september 2024 watt skrev (10 minutter siden): Tuller du? Hvis ikke,da mangler du noen sperrer. Selvsagt har jeg sperrer. Det var derfor jeg spurte her først. Jeg var usikker på hva som er greit å si. Siden alle her sier at jeg ikke skal si noe så sier jeg ingenting. Nettopp fordi jeg har sperrer. TS Anonymkode: 669a2...ad9 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #15 Skrevet 9. september 2024 haha... Kjøp inn strips, og så kaster du deg over henne og nesa og får gjort noe med saken. Anonymkode: b9cd6...bea
Gjest winterchild Skrevet 9. september 2024 #16 Skrevet 9. september 2024 Men herregud let a bitch live
Gjest watt Skrevet 9. september 2024 #17 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selvsagt har jeg sperrer. Det var derfor jeg spurte her først. Jeg var usikker på hva som er greit å si. Siden alle her sier at jeg ikke skal si noe så sier jeg ingenting. Nettopp fordi jeg har sperrer. TS Anonymkode: 669a2...ad9 Flott! 🪷
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #18 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): haha... Kjøp inn strips, og så kaster du deg over henne og nesa og får gjort noe med saken. Anonymkode: b9cd6...bea Få noen til å holde henne fast. Anonymkode: 028b0...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #19 Skrevet 9. september 2024 Synes ikke du skal si noe til henne. Men jeg skjønner hva du mener. Har også kollegaer som har ting ved seg som er «udelikat». Men man får ikke gjort noe med det. Så det beste er om du klarer å se forbi det fremfor å fokusere på det. Eksempelvis på arbeidsplassen min har jeg en kollega med konstant «rørleggersprekk». Og en annen kollega slafser (og svetter! TØRKER svette av hodet og panna!!) noe jæklig under lunsjen. Så har vi en som innimellom slurver med dusjinga. Da lukter han værre enn svette, og den lukta er i flere diameter rundt han. Men jeg holder tett. Hadde ikke fått meg ril å si noe.. Anonymkode: 9db37...763 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #20 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner at hun er klar over nesen. Men det er ikke sikkert hun vet at dette er noe man kan gjøre noe med. Men nå ser jeg at alle skriver at jeg ikke skal si noe så da holder jeg kjeft. TS Anonymkode: 669a2...ad9 I våre dager er det ganske lett å søke informasjon på nettet dersom man ønsker å gjøre noe med noe man anser som et problem. Vi lever ikke i 1984, der slik informasjon var mer vanskelig tilgjengelig, men selv da hadde det vært grenseoverskridende å tilby råd for noe vedkommende ikke hadde uttrykt var et problem. Anonymkode: 78e12...5bd 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå