AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Jeg er alenemor med 2 barn med bolig lån og alt annet. Barna er 18 og 10. Har startet i ny jobb der jeg har mulighet å tjene godt hvis jeg jobber ekstra. Det vil si at minstemann må være hos sin far 14 dager i mnd. Sover ikke hjemme når jeg er på jobb. Er vant å være my tilstedet for barna i forrige 09.-16.00 jobb, men tjente og trivdes mye mindre på jobb. Barnefar og sønnen vår har ingen problem at vi deler 50/50, men jeg sliter med dårlig samvittighet likevel. Eldstemann synes at det er bare positivt at jeg trives og at vi kan få mye bedre økonomi. Noen i lignende situasjon eller tips hvordan tenke annerledes ? Anonymkode: 65ded...eb0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Skrevet 9. september 2024 Det er jo ganske vanlig med 50/50-fordeling når man ikke bor sammen. Så lenge barnet synes det er ok så tenker jeg du ikke skal ha noe dårlig samvittighet iallfall Det er jo en 10åring også ikke en liten baby Anonymkode: 948e5...c99 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Skrevet 9. september 2024 Det er vel ikke noe å ha dårlig samvittighet for , at han kan være like mye med pappaen sin, her skjønner jeg ikke problemet . Fint å tjene ekstra og kunne gi ungene andre muligheter vel. Anonymkode: f3a9b...cc6 3
Aureka Skrevet 9. september 2024 #4 Skrevet 9. september 2024 Svaret er jo der. Barnefar og sønnene trives. Og du trives med ny jobb og i tillegg mulighet for bedre betalt. Det er jo trivselen du må gå etter. Og dere trives. Så da er det null grunn til dårlig samvittighet. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #5 Skrevet 9. september 2024 Er barnefar tilstrekkelig tilstede da? Har hørt om mødre som jobber alt for mye slik at barn i den alderen får mentale problemer. Tenåringer i den alderen er forskjellig, så viktig å lytte til hva de sier og ikke sier. Anonymkode: e9e89...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå