AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Del Skrevet 9. september 2024 Kjøleskapet har begynt å lekke vann, dvs det pipler ut nederst og skaper en vanndam på gulvet. Det er også små vanndråper (kondens?) på bakveggen inne i kjøleskapet. Hva kan være årsaken. Kjøleskapet er to år gammelt. Anonymkode: 110f3...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Del Skrevet 9. september 2024 SJekk at dreneringshullet ikke er tett. Ofte samler det seg opp skitt der som blokkerer kondensen som samler seg i kjøleskapet. Jeg pleier å rense det med et par q-tips. Anonymkode: cd73f...dd5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): SJekk at dreneringshullet ikke er tett. Ofte samler det seg opp skitt der som blokkerer kondensen som samler seg i kjøleskapet. Jeg pleier å rense det med et par q-tips. Anonymkode: cd73f...dd5 Takk for tips!! Sjekket dette nå, og du har rett! Det var tett! Takk!!!! Anonymkode: 110f3...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #4 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk for tips!! Sjekket dette nå, og du har rett! Det var tett! Takk!!!! Anonymkode: 110f3...36e Bare hyggelig. Det har skjedd med de to siste kjøleskapene jeg har hatt. Heldigvis er det en enkel løsning på det Anonymkode: cd73f...dd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #5 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bare hyggelig. Det har skjedd med de to siste kjøleskapene jeg har hatt. Heldigvis er det en enkel løsning på det Anonymkode: cd73f...dd5 Takk igjen for tipset! Litt synd at jeg ikke spurte her før (aldri hørt om dette før), for nå har det blitt vannskade på parkettgulvet foran kjøleskapet 😕 Anonymkode: 110f3...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå