Gå til innhold

Bakteriell vaginose, sopp, hva er galt med meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp tatt test for bakteriell vaginose og sopp. Siden jeg har vært seksuell aktiv uten kondom så har jeg fått mye kløe. Før det har jeg alltid hatt mye utflod som kan være grå aktig. Hvis det viser seg at jeg har bv og må starte på kur, må mannen min det også? Hva med sopp, kan det smittes fra meg til han? Det svir når han kommer inni meg og hvis vi er borte fra hverandre noen uker så tar det alltid tid for kroppen min å bli vandt med han igjen. Kan bakteriell vaginose eller sopp komme av usunn mat med mye sukker? Fått nettopp vite at jeg har pcos og prediabetisk 

Anonymkode: b76b8...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være en kræsj med sæden hans som gjør at du reagerer. Eller så er han utro.

Anonymkode: 1616d...7b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp kan definitivt komme av mye sukker. Jeg hadde mye soppinfeksjon, gikk på sukker og gjærfri diett i en måned og har aldri vært plaget siden. Dette er over 10 år siden. 

Det var overraskende vanskelig med en sånn diett, men virkelig verdt bryet. 

Anonymkode: bb314...bbb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sveits

Hvis du har hatt menn før han, og han andre kvinner, kan det bli litt krøll. Dere får behandle dere begge to jevnt og trutt, så vil det gå seg til innen året og kanskje innen et halvt år. 

Og for all del ikke bruk stringtruse. Han må bytte undertøy ofte (helst både morgen og kveld). Du også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan være en kræsj med sæden hans som gjør at du reagerer. 

Anonymkode: 1616d...7b1

Det der må være det kjipeste i verden. Man finner seg en mann som hjertet og hodet liker, men så reagerer man på sæden. 

Anonymkode: 5134e...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har nettopp tatt test for bakteriell vaginose og sopp. Siden jeg har vært seksuell aktiv uten kondom så har jeg fått mye kløe. Før det har jeg alltid hatt mye utflod som kan være grå aktig. Hvis det viser seg at jeg har bv og må starte på kur, må mannen min det også? Hva med sopp, kan det smittes fra meg til han? Det svir når han kommer inni meg og hvis vi er borte fra hverandre noen uker så tar det alltid tid for kroppen min å bli vandt med han igjen. Kan bakteriell vaginose eller sopp komme av usunn mat med mye sukker? Fått nettopp vite at jeg har pcos og prediabetisk 

Anonymkode: b76b8...de0

Både sukker, hvete og diabetes kan gi sopp… 

Vasker du deg med såpe nedentil? Isåfall slutt med det.. ikke spyl «oppi» med vann heller. Tette bukser / klær kan også være uheldig, viktig med litt luft. Sov naken, ikke vask for mye, kutt eventuelt ned på sukker og hvete (det er vel kanskje noe du burde uansett med tanke på blodsukkeret ditt). 

Anonymkode: e6a00...220

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 13.01):

Det der må være det kjipeste i verden. Man finner seg en mann som hjertet og hodet liker, men så reagerer man på sæden. 

Anonymkode: 5134e...85f

I begynnelsen da jeg møtte mannen min så brant og svei det helt grusomt hver gang vi møttes dersom det hadde gått en stund siden sist. Heldigvis forsvant det med årene🤣

Anonymkode: 2c35e...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...