Gå til innhold

Hvilket fakturaprogram anbefaler du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har opprettet et enkeltpersonforetak. Jeg har behov for å sende faktura, og kunne bruke det i forbindelse med andre ting som hører med et enk. Fiken er det som jeg får opp mest reklame for, men er det det beste?

Anonymkode: 5d432...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har enkeltpersonforetak og bruker Fiken. 

Jeg syns det er rimelig, oversiktlig og greit. De tuller ikke når de sier at de liker det enkelt, samtidig har det alt jeg trenger. 

Anonymkode: 4e6bb...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Conta som fakturaløsning i mange år til enkeltmannsforetak. Strålende fornøyd med det, og svært enkelt i bruk.

Har et AS også, men der bruker "jeg" Fiken – fordi den som ordner økonomibiten for meg på AS'et mener deres løsning var den greiest til min virksomhet (bankintegrasjonen etc). Men det var close race.

Fiken eller Conta til Enk er nok hipp som happ, smak og behag.

Bare et råd fra meg siden du er i startgropa med Enk.: Opprett tre kontoer i banken, en driftskonto, en skattekonto og en mva-konto. Bruk dem kontinuerlig, slik at du ikke havner bakpå. Staten er en kjip kreditor å ha på nakken. 

Anonymkode: 1bf6f...e99

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Fiken i mange år til både regnskap og faktura og er fornøyd med funksjonaliteten, men som alt annet så går prisen opp opp opp.

Også vært fornøyd med Conta.

Anonymkode: 344ef...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...