AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Vil HelsaMi få kontinuerlig journal slik som Helsenorge? Altså at vi pasienter vil få tilgang til journalnotatet med en gang behandler har skrevet det? Ser at nå er det slik at man må søke om journal og få den tilsendt. Anonymkode: e4eeb...1a9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Skrevet 9. september 2024 Hvis du er til time på ett sykehus med Helseplattformen, så ber du om at notat, besøkssamendrag blir tilgjengelig i HelsaMI. Er enig med deg at dette burde være tilgjengelig uten å måtte be om det. Anonymkode: abc67...9d0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis du er til time på ett sykehus med Helseplattformen, så ber du om at notat, besøkssamendrag blir tilgjengelig i HelsaMI. Er enig med deg at dette burde være tilgjengelig uten å måtte be om det. Anonymkode: abc67...9d0 Takk for tips! Anonymkode: e4eeb...1a9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #4 Skrevet 11. september 2024 Kommer de til å oppdatere etterhvert slik at alt i journalen vil bli tilgjengelig automatisk og med en gang? Anonymkode: e4eeb...1a9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #5 Skrevet 11. september 2024 Tviler. Får noen ganger besøkssammendrag men der står absolutt ingenting. Når jeg har spurt om journalen blir tilgjengelig har svarene vært særs negative og en generell motstand mot at pasienten skal få det direkte. Så... Utrolig teit! Jeg er på sykehuset flere ganger i året, og ikke alltid jeg husker alt som blir sagt liksom. Greit å kunne gå tilbake og lese. Anonymkode: 24c34...e00 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #6 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 23.43): Tviler. Får noen ganger besøkssammendrag men der står absolutt ingenting. Når jeg har spurt om journalen blir tilgjengelig har svarene vært særs negative og en generell motstand mot at pasienten skal få det direkte. Så... Utrolig teit! Jeg er på sykehuset flere ganger i året, og ikke alltid jeg husker alt som blir sagt liksom. Greit å kunne gå tilbake og lese. Anonymkode: 24c34...e00 Så kjipt da. Hadde jo vært mest nyttig om man faktisk fikk automatisk tilgang til journal og ikke måtte søke for hver gang. Anonymkode: e4eeb...1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå