Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_heidi_*
Skrevet

jeg har.. vel nesten grønne øyne. selv syns jeg de ser blå grå ut i speilet, men hver gang jeg ser et bilde av meg sier jeg, og andre, jøss jeg har jo grønne øyne jo! hvilken farge øyenskygge passer til grønt egentlig? lilla?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grønn er en nøytral farve, så den passer til alle farver.

Skrevet (endret)

Eg har også grøne auge, og eg brukar to brunlilla augeskyggar frå Make Up Store som eg syns framhevar fargen (blei anbefalt desse).

Det er altså to monoaugeskyggar, ein mørkare som eg har halvt rundt auga (som i ein trekant) og ein lysare som skal vera over heile augelokket (begge med eit snev av lilla i).

Det eg brukar mest er altså brune og lilla augeskyggar. Men det er meg :)

Endret av Årolilja
Skrevet

Etter tips her inne har jeg oppdaget at den beste måten å fremheve det grønne i øynene på er å bruke en topp eller genser som matcher øyefargen (turkis eller grønt med en del blått i fungerer best for meg), og øyenskygge i en kontrastfarge, f.eks. lilla.

Skrevet

Jeg har grønne øyne, og bruker gjerne grønne øyenskygger, og lilla.. Synes det blir veldig fint.. Lyserosa kan jeg også bruke :)

Skrevet

Jeg bruker mye grønn øyenskygge sammen med grønne overdeler, eller bruker jeg veldig mye lys rosa.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har blågrønne øyne og bruker endel lilla. :)

Skrevet

Lilla-aktige farger og kobberfarger synes jeg er finest på mine grønne øyne.

Skrevet
Lilla-aktige farger og kobberfarger synes jeg er finest på mine grønne øyne.

De fargene bruker jeg også mest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...