AnonymBruker Skrevet 9. september #1 Del Skrevet 9. september Hei! Etter en runde med Cyclogest for å sette i gang menstruasjon fikk jeg mensen i dag morres og har ringt inn dette til klinikken. Det jeg lurer på er hva som nå skjer videre? Skal jeg først ha mensen og så deretter eggløsning ca 14 dager etter dette, og så etter eggløsningen så blir det innsetting? Eller vil innsettingen komme når jeg har eggløsning? Jeg har virkelig for lite peiling på dette, men det har egentlig vært et lite mål å ikke lese seg så mye opp for å så bli kjempestressa, og heller gjøre som klinikken gir beskjed om og "følge strømmen" uten å tenke. De har stålkontroll, men merker at dette er flaut å spørre om 🙈 Takker for svar! Anonymkode: d76a3...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #2 Del Skrevet 9. september Umulig å svare på.. Jeg ringte inn mens for å få dato når jeg skulle begynne på nedregulering med nesespray.. Anonymkode: c2c02...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #3 Del Skrevet 9. september Ååå hmmm.. Jeg har hatt tilbakesetting en gang tidligere, men da mener jeg at jeg brukte sprøyter i forkant. Har aldri brukt nesespray. Det er svært mulig at jeg misforstod legen, men jeg fikk inntrykk av at han mente at det ikke var tvingende nødvendig at jeg måtte ha en eggløsning før tilbakesetting, men at han helst ønsket at jeg skulle ha en blødning (og dermed også eggløsning?) først. Jeg har PCOS og har alltid hatt en veldig uregelmessig menstruasjon. Det er også litt av grunnen til at jeg kan så lite om dette om eggløsning og mensen og syklus og sånt, for det har aldri stemt for meg uansett. Klinikken skulle uansett ringe meg opp igjen i løpet av dagen så da får jeg plan videre for hva som skal skje, jeg var bare litt utålmodig og nysgjerrig 😊 Anonymkode: d76a3...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #4 Del Skrevet 9. september Du det er vanskelig å svare på da ivf behandling er individuelle planer. Spørs om du skal ha uttak og innsett, eller bare innsett.. Om du skal ha styrt syklus eller naturlig syklus.. Hva kapasitet de har på klinikken etc.. Har man egg på frys så skal man ha mensen, deretter innsett like mange dager etter eggløsning som antall dager eggene er frosset ned.. ble de frosset ned dag 3, settes de inn 3 dager etter eggløsning, ble de frosset dag 5, settes de inn 5 dager etter eggløsning etc.. Du får en behandlingsplan av klinikken hvor all din info om din plan står. Anonymkode: 79eb5...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #5 Del Skrevet 12. september Høres ut som om du allerede har hatt egguttak? Hvis ikke, skal du starte på sprøyter på den mensdagen som står i behandlingsplan din. Ofte dag 1-2 Hvis du skal ha innsett, så er det vel lagt en plan på det i ettertid av forrige egguttak? Høres ut som om du bare skal ringe og spørre. Ingen spørsmål er dumme, de vil helt sikkert bare sette pris på at du spør! Anonymkode: 05353...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå