Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Rett og slett Jeg skal på fest, og skal ha på meg en sort kjole som rekker til knærne. Jeg har sorte pensko med ankelstropp eller hva det heter. Er dere enige i at det er best med en lys hudfarget (evt champagne) strømpebukse til dette antrekket?
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Ja, absolutt. På Lindex har de en strømpebukse i farge Camel som jeg synes er fin.
Gjest Virvel Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Jeg synes det ofte er finest med sorte strømper når antrekket for øvrig er så mørkt, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Jeg synes det er fint med kontrast - derfor brun strømpebukse.
Gjest GreenSky Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 Jeg synes det ofte er finest med sorte strømper når antrekket for øvrig er så mørkt, jeg. ← Enig.
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 Jeg synes det er fint med kontrast - derfor brun strømpebukse. ← Enig.
Gjest Liten Tapir Skrevet 21. februar 2006 #7 Skrevet 21. februar 2006 Jeg synes det ofte er finest med sorte strømper når antrekket for øvrig er så mørkt, jeg. ← Synes jeg også.
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #8 Skrevet 21. februar 2006 Definitivt hudfargede strømpebukser. Svarte tynnstrømpebukser gir meg assosiasjoner til det glade tidlig 90-tallet og gamle damer...brr
Dina Skrevet 22. februar 2006 #9 Skrevet 22. februar 2006 Om kjolen er litt utringet øverst, og viser litt hud; definitivt lyse/hudfargede strømpebukser!
Replica Skrevet 22. februar 2006 #10 Skrevet 22. februar 2006 Hudfargede strømpebukser til sort kjole, definitivt.
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2006 #11 Skrevet 22. februar 2006 Jeg synes det ofte er finest med sorte strømper når antrekket for øvrig er så mørkt, jeg. ← Pleier som regel å bruke sort strømpebukse (med høy denier vel å merke) til sorte skjørt osv for at antrekket skal virke mer helthetlig, men i dette tilfellet skal jeg ha sko med stropp rundt ankelen, og da tenkte jeg at det ville se rart ut med sort stømpebukse. Om kjolen er litt utringet øverst, og viser litt hud; definitivt lyse/hudfargede strømpebukser! ← Godt poeng! Takk for svar alle sammen, jeg tror jeg må prøve antrekket både med sort og lys strømpebukse, men jeg tror det blir lys ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå