AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Det har nå gått to uker siden jeg var på intervju. Når bør jeg egentlig regne med å høre noe? Han som egentlig skulle intervjue meg første gang kunne ikke være med fordi han hadde hatt et dødsfall i nær familie. Så jeg tenker jo at det har tatt litt tid pga det. De må vel vente på han før de evt. kan kalle inn til et intervju nr. to. I tillegg til at jeg vet at de har mye å gjøre på den arbeidsplassen. Nav-veilederen min mener jeg bør mase, men jeg tenker jo at det har jo sikkert vært begravelse osv. Hva tenker dere? Anonymkode: 471a9...860
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Skrevet 9. september 2024 Skader jo ikke å sende en mail å takke for intervju og spørre om de har tatt en avgjørelse. Evt pakk det litt inn med at de gjerne må kontakte deg ved flere spm. Hadde nok tatt kontakt om det var meg. Anonymkode: 89cdc...119
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #4 Skrevet 9. september 2024 Du kan sende forespørsel, men husk at de fleste ikke gir noe mer lyd fra seg. Det er mange som søker på en jobb, så er liten sjanse. Let it go! Anonymkode: de2cb...70d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #5 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan sende forespørsel, men husk at de fleste ikke gir noe mer lyd fra seg. Det er mange som søker på en jobb, så er liten sjanse. Let it go! Anonymkode: de2cb...70d Ja, har erfaring med at det er mange man ikke hører en lyd fra, men dette er et seriøst firma og de sa på første intervju at jeg enten blir kallet inn til intervju nr. 2 eller så får jeg rett og slett en melding om at jeg ikke ble valgt denne gangen, så jeg tror jeg får svar fra dem. Anonymkode: 471a9...860
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #6 Skrevet 9. september 2024 Aldri opplevd å ikke få tilbakemelding etter intervju. Anonymkode: 3f85a...779
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #7 Skrevet 11. september 2024 Tenkte jeg skulle sende en melding, men sliter veldig med å formulere meg.. Noen som kan hjelpe? Noe ala "Takk for intervjuet. Lurer på om dere har har kommet videre i ansettelsesprosessen? Er fortsatt veldig interessert i stillingen." Jeg syns det høres klønete ut å skrive det akkurat sånn jeg gjorde der. Noen som klarer å formulere det litt bedre? Anonymkode: 471a9...860
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #8 Skrevet 11. september 2024 Jeg var i en prosess i et departement i vår. Søknadsfrist var i midten av februar. Var på første og andregangsintervju, sistnevnte i april. Det gikk 3 uker og jeg purret, da sa de at "de kommer tilbake til meg, men det tar litt tid". Purret enda en gang 4 uker etter dette igjen - med samme svar. Har enda ikke hørt noe. Såååå poenget mitt er at seriøse arbeidstakere ikke alltid gir tilbakemelding Anonymkode: 8a9e8...9b3 2
nordlending Skrevet 11. september 2024 #9 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tenkte jeg skulle sende en melding, men sliter veldig med å formulere meg.. Noen som kan hjelpe? Noe ala "Takk for intervjuet. Lurer på om dere har har kommet videre i ansettelsesprosessen? Er fortsatt veldig interessert i stillingen." Jeg syns det høres klønete ut å skrive det akkurat sånn jeg gjorde der. Noen som klarer å formulere det litt bedre? Anonymkode: 471a9...860 Jeg ville bare skrevet den andre setningen, kanskje omformulert det til "Hei. Lurte på hvordan dere ligger an i ansettelsesprosessen". Eller kanskje "Hei. Lurte på når jeg kan forvente å høre noe mer angående stillingen som..." Er det en offentlig stilling? Da kan det fort ta tid, da de gjerne har et ansettelsesråd som skal være med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå