AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Jeg var nylig innlagt på sykehus å iløpet av uken jeg lå der var jeg selvsagt i kontakt med mange leger å sykepleiere. Nå er jeg hjemme å daglig får jeg opp venneforslag, å " folk du kanskje kjenner",å dette er da leger eller andre jeg har truffet på sykehuset. Jeg har ikke googlet disse personene eller søkt dem opp på andre måter. Å selvsagt kommer jeg ikke til å sende venneforespørsel . Men jeg lurer på hvordan Facebook vet at jeg har møtt disse menneskene ? Er det mobilen som overvåker oss å kobler oss sammen når vi er i samme rom? Anonymkode: 0dccd...9d1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Skrevet 9. september 2024 Ja, Facebook kobler deg bl.a med folk du har tilbrakt tid med, eller vært i nærheten av litt lengre. Anonymkode: 478fe...84e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Skrevet 9. september 2024 Kanskje dere har brukt samme trådløse nettverk? Anonymkode: 280ff...313
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #4 Skrevet 9. september 2024 Har du på posisjon/sporing på telefonen din, så vet Facebook (Meta) og Snap hvor du er hele tiden. Anonymkode: 2259c...96d
Surpomp Skrevet 9. september 2024 #5 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du på posisjon/sporing på telefonen din, så vet Facebook (Meta) og Snap hvor du er hele tiden. Anonymkode: 2259c...96d Overvåkingssamfunnet har dessverre blitt en realitet. Forskjellige operatører tjener penger på å selge dine nettsøk og nettbesøk til myndigheter og markedsførere, etter at du har gitt manipulerende og ulne «samtykker». Et forretningsområde som skaper stress og psykisk sykdom som er applaudert av myndighetene. Jeg spår at det vil bli vanlig å slå av mobilen og andre sporingsenheter i kortere eller lengre perioder hvis man ønsker å beholde forstanden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå