AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Del Skrevet 9. september 2024 Hei, kan noen hjelpe meg litt å forstå? Jeg og eksen min var separert i 2021 og skilt i 2022.i år vil han at vi skal gjøre noe hyggelig rundt datteren vår, finne på ting med henne.. det var greit for meg bare for å ha god foreldresamarbeid, det som gjør meg forvirret er at han sier vi vet aldri hva som skjer i fremtiden, vi to har jogget sammen i skogen, har hatt sex og vært på handletur med datteren vår.. er han usikker? Han har fortalt meg også at han prøvde å finne seg en kjæreste på dating app i mange måneder, har møtet noen damer fra appene, men det var vanskelig å få kjæreste derfor han kontakte meg..han har 3 jenter fra før men nå er det bare 17 åring og jente vår som bor med han 50% han sa også at vi kan ikke flytte sammen igjen siden grunnen at jeg måtte flytte ut var konflikter mellom meg og den tredhe jente si. Hun var 14 år når jeg flyttet ut. Han sier at vi nyte sex mens vi finner ut hva vil i livet vårt. Fremtiden vet han ikke enda. Han er fortsatt på dating app. Hva skal jeg gjøre? Skal fortsette med ordningen vår? Som å gjøre noe hyggelig med datteren vår og ha sex av og til? tusen takk for dere som leser og kommenterer😊 Anonymkode: be118...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Del Skrevet 9. september 2024 Du må vel selv finne ut hva du syns er en bra ordning for deg, men jeg syns jo det høres ganske kaotisk ut å ha et så merkelig og uklart forhold. Er det slutt eller ikke liksom? Men det er jo hva du vil som gjelder for deg. Vil du ha sex, så ha det - vil du ikke, så la være. Men ikke legg mer i det enn akkurat hva det er - sex. Legger du mer i det, eller håper at det er en ingangsport til å finne tilbake, så la være - du sårer bare deg selv. Han har jo gått videre. Anonymkode: 8f656...fe5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Del Skrevet 9. september 2024 Tusen takk Anonymkode: be118...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #4 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må vel selv finne ut hva du syns er en bra ordning for deg, men jeg syns jo det høres ganske kaotisk ut å ha et så merkelig og uklart forhold. Er det slutt eller ikke liksom? Men det er jo hva du vil som gjelder for deg. Vil du ha sex, så ha det - vil du ikke, så la være. Men ikke legg mer i det enn akkurat hva det er - sex. Legger du mer i det, eller håper at det er en ingangsport til å finne tilbake, så la være - du sårer bare deg selv. Han har jo gått videre. Anonymkode: 8f656...fe5 Tusen takk.. han sa at vi skal fortsette å nyte litt sex til vi finner ut hva vi vil i livet vårt,og at han skal si ifra om han finner seg en annen.. fordi han vet ikke hva som skjer i fremtiden.. og skal ikke legge mye på det. Men jeg tror jeg skal gjøre det slutt siden jeg vil ha et serious forhold.. det er bare vanskelig å si nei til han..hvergang vi er sammen med datteren vår han forføre og frister meg å ha sex med han, så vi gjørde nå barnet sover🙈🤦🏻♀️ Anonymkode: be118...423 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #5 Del Skrevet 9. september 2024 Må nesten bare le. Han utnytter deg for sex. Ikke gi han det. Anonymkode: 20df3...211 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #6 Del Skrevet 9. september 2024 Wow! En mann som får i pose og i sekk. Hva vil du? Ønsker du et forhold med han igjen eller stopper denne "greia" du har med din eks deg for å utvikle deg videre og treffe andre? Stopp før du plutselig har brukt et par av dine år på han og han plutselig sitter der med en ny partner og lever livet videre. Anonymkode: ec8a6...493 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #7 Del Skrevet 9. september 2024 Her er det opplagt at han utnytter deg. Han får deg til å tro at det kan bli dere i fremtiden, men så er han på utkikk etter andre damer, og vil forsvinne så snart han får tak i en annen som vil ha ham. Han er sammen med deg fordi de andre har avvist ham. Tror du gjør klokt i å holde ham litt på avstand. Dere er jo ikke et par lenger. Anonymkode: 627ec...dc0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #8 Del Skrevet 9. september 2024 Sex av og til? Det blir et nei, takk fra meg. Anonymkode: 7786d...a62 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #9 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): han sa at vi skal fortsette å nyte litt sex til vi finner ut hva vi vil i livet vårt,og at han skal si ifra om han finner seg en annen.. fordi han vet ikke hva som skjer i fremtiden Han, han, han ... Nei, tenk på deg selv og barna. Anonymkode: 7df52...406 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #10 Del Skrevet 9. september 2024 Så han fikk ikke nok sex og dater på appene, derfor ringte han deg for å få seg sex samtidig som han fortsetter være på appene? Selvsagt sier han at han ikke vet hva fremtiden bringer, hadde han sagt at han bare var ute etter sex så hadde du kanskje ikke vært like villig? Hva du skal gjøre videre kommer an på hva du selv ønsker. Han er tydelig på at du ikke får flytte tilbake, og dere ikke kan bo sammen, han er fortsatt på apper og ser etter andre, og sier rett ut at han ikke vet om dere har fremtid. Hvis du ønsker fortette ordningen deres der dere har sex inntil han finner noen nye, så er det greit. Du er nok voksen nok til å bestemme selv om du ønsker fortsette være fuckfriend med han eller ikke. Men, dere bør være VELDIG tydelig ovenfor barna at dere ikke er kjærester på nytt, at dere heller ikke har planer om å bli det igjen, og at det er uaktuelt flytte sammen igjen. Anonymkode: a0b52...2bd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #11 Del Skrevet 9. september 2024 Tusen takk til dere som har lest og har svart.. takk for gode råd og tips.. skal avslutte med greie med han mens jeg ikke har investert så mye følelser enda.. jeg er redd å bli såret igjen.. Anonymkode: be118...423 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #12 Del Skrevet 9. september 2024 Han utnytter deg fram til han finner noe bedre. Her må du sette tydelige grenser for deg selv. Du får han i alle fall ikke tilbake ved å la han bruke deg på den måten. Anonymkode: e880a...994 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #13 Del Skrevet 9. september 2024 Han har deg på gress mens han ser på andre. Ikke bra i det hele tatt. DU må bestemme deg for hvordan du vil dette skal utspille seg og holde på det Anonymkode: 6d0d3...439 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #14 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han sier at vi nyte sex mens vi finner ut hva vil i livet vårt. Fremtiden vet han ikke enda. Han er fortsatt på dating app. Hva skal jeg gjøre? Skal fortsette med ordningen vår? Som å gjøre noe hyggelig med datteren vår og ha sex av og til? Si er jo rett ut at sex med deg er fram til han finner noe annet, du er midlertidig. Det er opp til deg å finne ut om du synes det er greit eller ikke. Det er ikke blanda signaler. Du er tømmestasjonen hans. Om du trives med det, fortsetter du. Anonymkode: ee34d...526 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 9. september 2024 #15 Del Skrevet 9. september 2024 Hyggelig for barnet at dere møtes for å gjøre ting sammen, men kanskje best å møtes ute? Spise sammen, ta en is, gå en tur eller lekeplassen, tusenfryd, kino osv. synes ikke du skal la deg bli påvirket av han ellers. At han vil ha sex med deg inntil han finner ut av hva han vil med livet sitt betyr at han vil bruke deg som tømmestasjon inntil videre..Den hadde jeg ikke gått med på. Men, er jo opp til deg om du tenker likt som han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #16 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 7.19): Hei, kan noen hjelpe meg litt å forstå? Jeg og eksen min var separert i 2021 og skilt i 2022.i år vil han at vi skal gjøre noe hyggelig rundt datteren vår, finne på ting med henne.. det var greit for meg bare for å ha god foreldresamarbeid, det som gjør meg forvirret er at han sier vi vet aldri hva som skjer i fremtiden, vi to har jogget sammen i skogen, har hatt sex og vært på handletur med datteren vår.. er han usikker? Han har fortalt meg også at han prøvde å finne seg en kjæreste på dating app i mange måneder, har møtet noen damer fra appene, men det var vanskelig å få kjæreste derfor han kontakte meg..han har 3 jenter fra før men nå er det bare 17 åring og jente vår som bor med han 50% han sa også at vi kan ikke flytte sammen igjen siden grunnen at jeg måtte flytte ut var konflikter mellom meg og den tredhe jente si. Hun var 14 år når jeg flyttet ut. Han sier at vi nyte sex mens vi finner ut hva vil i livet vårt. Fremtiden vet han ikke enda. Han er fortsatt på dating app. Hva skal jeg gjøre? Skal fortsette med ordningen vår? Som å gjøre noe hyggelig med datteren vår og ha sex av og til? tusen takk for dere som leser og kommenterer😊 Anonymkode: be118...423 Slutt å gi han sex!!!! Så ser du hva han vil!!! Anonymkode: c72a4...852 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå