AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Del Skrevet 9. september 2024 Hei! Jeg har lenge vært betatt av en kollega. Vi er begge 2 single. Jeg har 2 barn. Vi har god kjemi og snakker sammen ofte på jobb. Jeg er usikker på om han bare syns det er hyggelig å prate med meg eller om han ønsker noe mer. På fest ender vi gjerne opp med flørting og roting. Neste uke skal vi ha lønningspils og jeg kan i utgangspunktet ikke grunnet at jeg har barna. Det er han klar over, men maser og oppmuntrer meg til å prøve å skaffe meg barnefri så jeg kan være med. Kan han være interresert I meg? Eller tror dere bare han er grei? Han har ikke mulighet til å være med ut så ofte selv grunnet idrettskarriere. Anonymkode: de7b3...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Del Skrevet 9. september 2024 Han liker deg åpenbart, men om han er interessert i noe mer enn bare en å ha det gøy med på jobb, det er umulig å si. Du får bare se det an, og la ting utvikle seg. Men vær obs på at det kan bli temmelig klein stemning på jobb om noe skjærer seg. Jeg ble gift med en kollega, men vi jobbet heldigvis på ulike steder. Likevel ville det ikke vært spesielt hyggelig om det skar seg og jeg ofte ville treffe på ham på jobb. Sånt er viktig å tenke gjennom. Anonymkode: ddc5c...041 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Del Skrevet 9. september 2024 Hvis dere bare roter på fylla så hadde jeg nok tenkt at han bare er ute etter uforpliktende morro. Anonymkode: 5870d...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå