Gå til innhold

Trygt å betale - tise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det trygt å bruke Tise til å betale noen for å sende varer i posten?

Vet at på finn har dette vært litt sketchy og åpnet for mye svindel. Så er litt i tvil. Samtidig er det mye mer utvalg om man og kan kjøpe fra andre steder i landet 

Anonymkode: 2c717...a27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk den integrerte betalingsløsningen, da får ikke selger pengene før du faktisk har mottatt varen.

Anonymkode: 2d0aa...7da

• Nyttig 1
Skrevet

Det er 100% trygt for kjøper, både på Finn og Tise. Det er selger som tar risikoen.

Anonymkode: be27c...755

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Ellinoor
Skrevet (endret)

---

Endret av Ellinoor
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er 100% trygt for kjøper, både på Finn og Tise. Det er selger som tar risikoen.

Anonymkode: be27c...755

Det stemmer ikke. Jeg har fått at en pakke er registert utlevert i postkassen, det var den ikke, og Tise hevder at det er mitt problem. Så les vilkårene nøye.

Skrevet
Josephine skrev (1 time siden):

Det stemmer ikke. Jeg har fått at en pakke er registert utlevert i postkassen, det var den ikke, og Tise hevder at det er mitt problem. Så les vilkårene nøye.

Her er det jo pakkeleverandør som er å klandre. Husker du hvilken du valgte når du kjøpte produktet? Du må ta det med dem om uteblitt pakke. 

Skrevet
Capazitet skrev (8 timer siden):

Her er det jo pakkeleverandør som er å klandre. Husker du hvilken du valgte når du kjøpte produktet? Du må ta det med dem om uteblitt pakke. 

Da er man ikke 100% sikret. En nettbutikk ville håndtert saken for kunden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...