Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøresten min å jeg har hatt masse problemer i det siste, alle familie medlemmer å venner sier jeg er i et «abusive» forhold, han sier faren er diagnosert med narsissisme. I starten var han verdens hyggeligste mot meg men så for 3 uker siden ble han helt anderledes å truer med å slå meg i ansiktet å er kald mot meg, å kaller meg stygge navn når han er sint. å så fant vennina mi han på en dating side å han nektet for det å igjne kalte meg masse stygge navn, jeg får meg ikke ut av dette forholdet. Å jeg liker jo ikke utroskap det er jo VELDIG galt å vet ikke hvorfor men jeg har hatt sex med to andre gutter, hvordan kan jeg prøve å fortelle dette til han uten å opphisse han veldig… er redd 

Anonymkode: decab...36d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke si noe om utroskapen, han du dater er voldelig, du må komme deg vekk...

Anonymkode: 932a8...e2c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skammer meg sånn over hvordan han behandler meg men jeg klarer ikke å forlate jeg har prøvd før føler eneste veien ut er om han finner ut at jeg har vært utro å forhåpentligvis mister følelser meg jeg er også litt redd:( jeg er bare 16 så jeg kan ikke så mye om sånt

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skammer meg veldig over at jeg ikke har klart å forlate han enda også:( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skammer meg sånn over hvordan han behandler meg men jeg klarer ikke å forlate jeg har prøvd før føler eneste veien ut er om han finner ut at jeg har vært utro å forhåpentligvis mister følelser meg jeg er også litt redd:( jeg er bare 16 så jeg kan ikke så mye om sånt

Du er samme fyren som driver og troller inne på singleforumet?...

Anonymkode: 3fb36...43d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er samme fyren som driver og troller inne på singleforumet?...

Anonymkode: 3fb36...43d

Sier ikke noe med utroskap er noe bra det er ekstremt dårlig å støtter ikke det jeg har gjort på noe måte men jeg har ingen flere ideer på å komme meg vekk har prøvd alt å føler det er den eneste måten han mister følelser å dessuten har han også vært utro mot meg.

Skrevet

Ikke si noe! Han kommer ikke til å forlate deg pga. det, og i alle fall ikke miste de forskrudde følelsene han har for deg. Han reagerer ikke normalt og kommer bare til å bruke det mot deg for å få deg til å føle deg enda verre.

Det er mange som vet mye om hvor vanskelig det er å forlate folk som ikke er gode for dem, og at det til og med er vanlig å ikke ville det. Du trenger nok annen hjelp enn du kan få her, men jeg ønsker deg lykke til ❤️ Men ikke si noe. Du blir ikke en person som driver med dette selv om du ble drevet til det i desperasjon denne gangen.

Anonymkode: af835...d43

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

kjøresten min å jeg har hatt masse problemer i det siste, alle familie medlemmer å venner sier jeg er i et «abusive» forhold, han sier faren er diagnosert med narsissisme. I starten var han verdens hyggeligste mot meg men så for 3 uker siden ble han helt anderledes å truer med å slå meg i ansiktet å er kald mot meg, å kaller meg stygge navn når han er sint. å så fant vennina mi han på en dating side å han nektet for det å igjne kalte meg masse stygge navn, jeg får meg ikke ut av dette forholdet. Å jeg liker jo ikke utroskap det er jo VELDIG galt å vet ikke hvorfor men jeg har hatt sex med to andre gutter, hvordan kan jeg prøve å fortelle dette til han uten å opphisse han veldig… er redd 

Løp! Vær så snill! Les tråden under samliv om å forlate voldelig partner. Vær forsiktig og ha gjerne noen med deg når du gjør det slutt, og ta vare på deg selv ❤️

Anonymkode: 191b7...30c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...