AnonymBruker Skrevet 9. september #21 Del Skrevet 9. september Jada, men da er det for å sjekke at alt er som det skal når han har vært i tvil, ikke i en seksuell setting og det er jeg veldig glad for. Anonymkode: 6db69...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #22 Del Skrevet 9. september Skal han pegges må han nå det. Men utenom i en seksuell setting har jeg overhodet ingen interesse av å se det. Anonymkode: 3e853...a7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #23 Del Skrevet 9. september Aldri hatt interesse av å se en partners rumpehull. Analen er aldri en del av mitt sexliv. Anonymkode: 7cc3d...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. september #24 Del Skrevet 9. september Hvorfor i himmelens navn skal jeg se på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #25 Del Skrevet 9. september Aldri spurt om å få se💁🏼♀️ Anonymkode: 902df...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 9. september #26 Del Skrevet 9. september Om han vil pegges eller rimmes så blir det jo naturlig at jeg får se. Men på en helt vanlig ettermiddag er det ikke så aktuelt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #27 Del Skrevet 9. september Jeg lurer mest på hvorfor du er gira på å se og kjenne på mannen sitt rompehull? Er det kun fordi han erklærer det som forbudt område? Og at det har utviklet seg til en uoppnåelig område som et siste sted du ikke har fått utforske? Tenner du på det? Anonymkode: c8575...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #28 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg lurer mest på hvorfor du er gira på å se og kjenne på mannen sitt rompehull? Er det kun fordi han erklærer det som forbudt område? Og at det har utviklet seg til en uoppnåelig område som et siste sted du ikke har fått utforske? Tenner du på det? Anonymkode: c8575...ac9 Det er nok fordi jeg er litt mer nysgjerrig på den delen av sexlivet. Ikke ala: by seg frem og se. Men seff utforske. TS Anonymkode: 1e9eb...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #29 Del Skrevet 9. september Ikke bare får jeg se, men jeg får bruke leketøy i det 🤭🤤. K43. Anonymkode: c8fb1...5fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #30 Del Skrevet 9. september Fjompen skrev (11 timer siden): Hvis han ikke vil, skal du da presse ham? Hvordan hadde denne tråden sett ut om det var en mann som ville presse dama si til dette, eller tilsvarende? Jeg er så lei av dette snu det på hodet-greiene i hver bidige tråd. Når kvinner skammer seg over kroppen sin, blir de bedt om å eksponere seg og være stolte av kroppen sin og at mannen elsker den uansett. Anonymkode: 484c2...6c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 9. september #31 Del Skrevet 9. september Folk får gjøre hva de vil, men jeg vil helst slippe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 9. september #32 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Etter 15 år nekter fortsatt mannen å la meg se kjenne og se over hele han. Altså, han mener jeg vil miste lysten på han hvis jeg ser et glimt. Han kniper igjen. Jeg mener vi bør være helt comfy sammen. Så...får dere se alt? Anonymkode: 1e9eb...492 Er dere ikke nakne noen gang da? Det har vel hendt at jeg har bøyd meg naken, hatt 69..og sikkert andre stillinger hvor partner kan se rumpehullet mitt..aldri tenkt over det egentlig. Er det noe jeg burde begynne å få angst over nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #33 Del Skrevet 9. september Rosa Gnom skrev (1 time siden): Er dere ikke nakne noen gang da? Det har vel hendt at jeg har bøyd meg naken, hatt 69..og sikkert andre stillinger hvor partner kan se rumpehullet mitt..aldri tenkt over det egentlig. Er det noe jeg burde begynne å få angst over nå? Han kniper alltid igjen. Joda vi har 69 Anonymkode: 1e9eb...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #34 Del Skrevet 9. september Har sett det, ja, men ikke fordi jeg hadde spesielt lyst. Det var av medisinske grunner. Anonymkode: fdb74...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #35 Del Skrevet 9. september Nå har jeg aldri sett noen kvinners rompehull, men jeg regner med at de bare er marginalt mindre usexy enn menns. Menns rompehull er usannsynlig ekle, spør du meg. Anonymkode: b977e...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #36 Del Skrevet 9. september Å fingre menn har aldri tent meg tidligere, men med min nåværende mann -som egentlig er ganske stille av seg, klarer ikke å holde tilbake når jeg masserer åpningen, eller putter fingrene innenfor rumpehullet. Liker best massasje han da, ikke pegging. Tror mange menn går glipp av noe godt når de ikke åpner opp litt. (trenger jo ikke penetrere, men massere og presse mot prostata) Men å se? Hmmm... En trenger da ikke det, bortsett fra om jeg hjelper til med barbering i ny og ne, Anonymkode: 7da70...965 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattehimmel Skrevet 10. september #37 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 23.55): Etter 15 år nekter fortsatt mannen å la meg se kjenne og se over hele han. Altså, han mener jeg vil miste lysten på han hvis jeg ser et glimt. Han kniper igjen. Jeg mener vi bør være helt comfy sammen. Så...får dere se alt? Anonymkode: 1e9eb...492 Jeg både ser og engasjerer meg seksuelt med rumpa til min mann. Men, selv om han var helt uerfaren på det området når han møtte meg, så var han åpen for å utforske det når jeg brakte det på banen. Det tok litt tid å komme seg over reservasjonene, men nå holder vi på der nede ganske regelmessig og han elsker det like mye som meg. Nøkkelen var nok at han selv ønsket å gi det en sjanse og var villig til å vise seg sårbar og føle seg eksponert overfor meg. Det var aldri snakk om noen "overtaling", kun åpen og avslappet dialog omkring sex som førte oss hit. Jeg tror det er viktig at du respekterer at dette er noe mannen din virkelig ikke ønsker (om jeg forstår deg rett), altså å eksponere seg for deg på denne måten. Det er fint å trygge ham selvfølgelig, men press og overtaking bør unngås, tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #38 Del Skrevet 10. september Ja. Vi rimmer hverandre når vi har sex, så der ser jeg rett hjem. Han har et fint rumpehull😊 Anonymkode: 1bb1f...b66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #39 Del Skrevet 11. september Ja får se selvsagt. Og slikke, kose, fingre… Han vil også at jeg skal bruke leketøy på han men dit er ikke jeg kommet enda. Men snart kanskje. Anonymkode: 288aa...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #40 Del Skrevet 11. september Kunne ikke falle meg inn å skulle se det. Null interesse. Anonymkode: c89dd...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå