Gjest winterchild Skrevet 8. september 2024 #1 Del Skrevet 8. september 2024 (endret) I så fall vilken är er favorit? Jag ser på alla utom Dubai och nya New York. Min favorit kommer alltid att vara Atlanta, herregud så morsom serie 😂😂😂 Endret 8. september 2024 av winterchild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 9. september 2024 #2 Del Skrevet 9. september 2024 Jeg ser på alle! Likte ikke så godt den nye NY-serien, rart at alle var byttet ut, og de virket litt kunstige sammen! Likte heller ikke så godt Salt Lake City, men sett den og 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 9. september 2024 #3 Del Skrevet 9. september 2024 Nej eller hur så kjedlig med new york! Älskade det andra gänget 💔 haha salt lake city är helt crazy med Jen Shah (stavas det så? 😅) och Monica 🙈 tycker det var lite mer morsomt förr innan de som medverkade blev så kända Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 10. september 2024 #4 Del Skrevet 10. september 2024 Min favoritt er beverly hills! Har sett også sett flere sesonger av nyc, men ikke etter de bytta ut folkene.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alphabetacharlie Skrevet 10. september 2024 #5 Del Skrevet 10. september 2024 Ny med den gamle gjengen! Og potomac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 10. september 2024 #6 Del Skrevet 10. september 2024 Frøken.stille skrev (53 minutter siden): Min favoritt er beverly hills! Har sett også sett flere sesonger av nyc, men ikke etter de bytta ut folkene.. Gillar den också, särskilt de tidiga säsongerna, omg the drama around Kim 😅🙈 faktiskt väldigt intressanta personer som är med i Beverly Hills tycker jag, de är ofta i alla fall någorlunda framgångsrika/rika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 10. september 2024 #7 Del Skrevet 10. september 2024 Alphabetacharlie skrev (51 minutter siden): Ny med den gamle gjengen! Og potomac Ja gamla gängen var så underhållande! Potomac är också väldigt morsom! Liker du Giselle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 10. september 2024 #8 Del Skrevet 10. september 2024 Potomac! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 10. september 2024 #9 Del Skrevet 10. september 2024 Blåbærrips skrev (7 minutter siden): Potomac! Den är så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 11. september 2024 #10 Del Skrevet 11. september 2024 winterchild skrev (20 timer siden): Ja gamla gängen var så underhållande! Potomac är också väldigt morsom! Liker du Giselle? Ikke meg du spør, men jeg er veldig begeistret for Giselle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 11. september 2024 #11 Del Skrevet 11. september 2024 Pås skrev (1 minutt siden): Ikke meg du spør, men jeg er veldig begeistret for Giselle! Jag liker henne 😍 tycker hon är den vackraste housewifen ever, sedan kan hon vara lite dramatisk ibland lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 11. september 2024 #12 Del Skrevet 11. september 2024 Jeg ser kun på Real Housewives Of Beverly Hills 😊 De andre versjonene har ikke fenget meg noe særlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 11. september 2024 #13 Del Skrevet 11. september 2024 winterchild skrev (1 minutt siden): Jag liker henne 😍 tycker hon är den vackraste housewifen ever, sedan kan hon vara lite dramatisk ibland lol Det må de være, ellers blir det jo ikke noe gøy 😆 Giselle, Bethanny (NY) og Kenya (Atlanta) er noen av mine favoritter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 11. september 2024 #14 Del Skrevet 11. september 2024 anon01 skrev (1 minutt siden): Jeg ser kun på Real Housewives Of Beverly Hills 😊 De andre versjonene har ikke fenget meg noe særlig Beverly Hills är fancy, älskar den! Personligen synes jag att det är nice att inte Lisa Rinna är med längre, tyckte hon drog ner på serien med sitt trams! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 7. oktober 2024 #15 Del Skrevet 7. oktober 2024 Någon som har settnya avsnittet av potomac? 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå