AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #41 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har knulla 4 leger på jobben. Alle vi har vært i forhold hjemme🤷🏻♀️ Anonymkode: 079fd...5d7 Hvilket sykehus var det da? Anonymkode: 383f1...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 9. september 2024 #42 Del Skrevet 9. september 2024 Overrasket hvor mange som rotet seg bort i både det ene og det andre da jeg jobbet på post😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #43 Del Skrevet 9. september 2024 Wilma89 skrev (10 minutter siden): Overrasket hvor mange som rotet seg bort i både det ene og det andre da jeg jobbet på post😅 Hva skjedde? Anonymkode: 383f1...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #44 Del Skrevet 9. september 2024 Det var MYE utroskap da jeg jobbet på sykehus for 15-20 år siden. Var ofte leger og sykepleiere, men også lege-lege og sykepleier-sykepleier. Tror ikke det er mindre utroskap nå. Vet ikke hvordan det er med andre yrkesgrupper på sykehus Anonymkode: d7856...168 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #45 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har knulla 4 leger på jobben. Alle vi har vært i forhold hjemme🤷🏻♀️ Anonymkode: 079fd...5d7 Hva jobber du som? Sykepleier? Anonymkode: c39e2...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #46 Del Skrevet 9. september 2024 drue skrev (7 timer siden): Sånn som legene springer rundt på det sykehuset jeg jobber på, så kan jeg ikke forstå hvordan de skulle ha tid til det Papirarbeid kaller de det 😄 Anonymkode: 3eddb...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 9. september 2024 #47 Del Skrevet 9. september 2024 drue skrev (7 timer siden): Sånn som legene springer rundt på det sykehuset jeg jobber på, så kan jeg ikke forstå hvordan de skulle ha tid til det Sånn var det der jeg jobbet også. Kunne nok se flørting, men hørte aldri om utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #48 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så om du er gift med noen innenfor disse yrkene, er sjansen veldig stor for at han er utro. HAN ??? Vet ikke om jeg ennå har sett en mannlig bibliotikar. 😦 Anonymkode: 52410...792 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #49 Del Skrevet 9. september 2024 Leger og sexy sekretærer knuller mye. Anonymkode: d1d58...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #50 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Tja, du skulle vært på en lærerfest eller to og sikkert fått deg en overraskelse 😆 Anonymkode: 84e81...b64 Det vil jeg tro! Husker vi så resultatene av det da jeg gikk på videregående. Der var det utroskap, nye ekteskap og nye forhold til stadighet, alle innad på lærerrommet. 🤣 Anonymkode: 572ed...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #51 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var MYE utroskap da jeg jobbet på sykehus for 15-20 år siden. Var ofte leger og sykepleiere, men også lege-lege og sykepleier-sykepleier. Tror ikke det er mindre utroskap nå. Vet ikke hvordan det er med andre yrkesgrupper på sykehus Anonymkode: d7856...168 Sosionomer er ikke utro, men fysioterapeuter er noen råskinn, det vet alle. Men portørene er de verste, de kan jo bare ta med seg en seng dit de vil, så er de klare for alt. Anonymkode: 572ed...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #52 Del Skrevet 9. september 2024 Tror ærlig talt det er mer av dette i hjemmesykepleien på bygda hvor vikarbyrå er innleid. Sykt mye weird som kom inn der jeg jobbet. Mannlige helsefagarbeidere som la an på rumenske og finske sykepleiere i hytt og pine. Anonymkode: 62622...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #53 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er ikke sykepleiere og leger fullstendig utslitte av jobben da? Er i hvertfall det man leser og hører. Men jobber vel ofte mange tusen på et sykehus, så statistisk sett skjer det vel utroskap der også. Anonymkode: 09dd5...b49 Er ikke alle utslitt av jobben da? Uavhengig av yrke? Anonymkode: a7d42...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #54 Del Skrevet 9. september 2024 Ei sykepleier da jeg var innlagt flørtet med meg og prøvde seg på meg og en annen gang så var det ei sykepleier som kom litt for nært meg da jeg lå i sengen med vilje at hun presset fitten sin imot hånden min. Begge sykepleierene hadde forlovelse ring på hånden 😊 Anonymkode: 7a1d3...f34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. september 2024 #55 Del Skrevet 10. september 2024 Dette handler ikke om utroskap, men om yrke. Det var ei venninne av meg som skulle sterilisere seg. Så ble hun spurt av en mannlig sykepleier om hun ville bli med på date 🤣🤣🤣🤣. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #56 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 19.30): Har knulla 4 leger på jobben. Alle vi har vært i forhold hjemme🤷🏻♀️ Anonymkode: 079fd...5d7 Litt av en tøs du! Anonymkode: 383f1...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #57 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 22.57): Leger og sexy sekretærer knuller mye. Anonymkode: d1d58...f84 Det er så mye knulling her, sa han. Anonymkode: 859b3...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå