Gå til innhold

Er det mye utroskap på sykehus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

drue skrev (3 minutter siden):

Sånn som legene springer rundt på det sykehuset jeg jobber på, så kan jeg ikke forstå hvordan de skulle ha tid til det :fnise:

De har egne rom for hvilende nattevakter. Sikkert tider på døgnet det er mindre å gjøre enn ellers. 

Anonymkode: da7e5...af5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var visst ikke uvanlig i det hele tatt at gifte leger og sykepleiere hadde seg på jobb.

Eller helsefagarbeidere og portører for den slags skyld, husk at vi (portørene) kjenner hver krik og krok i sykehusbygningen.

Anonymkode: 52410...792

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jøss. 
Jeg har i år 27 år ved 2 av landets største sykehus. De siste 11 årene som lege.

Kan ikke komme på en, eneste «utroskapshistorie». 

Kan heller ikke komme på en, eneste lege-sykepleier relasjon, som også er en myte jeg har hørt.

Anonymkode: 56915...354

Hæ? 

Anonymkode: c39e2...be7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min jobber på sykehus, og i følge han kan dette godt stemme ja. Har hørt utrolig mye sladder derifra.

Anonymkode: 7840f...3c7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yellow Eye skrev (2 timer siden):

Det er ekstremt mye utroskap overalt.

Jo mer, jo bedre. På høy tid dette normaliseres, så vi slipper alt gnålet rundt det.

Anonymkode: 859b3...cde

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle tippe bare basert på yrke så hadde jeg gjettet eiendomsmeglere 😂

Er mer som en observasjon dette her. Ikke dømming sånn sett. 

Tror jeg har sett for mye på film 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jurist, lærer, økonom, lege, kulturarbeider, markedsfører, selger, bibliotekar, IT-konsulent og journalist, er yrkene hvor det er mest utroskap

Så om du er gift med noen innenfor disse yrkene, er sjansen veldig stor for at han er utro. 

Anonymkode: 05f6b...a3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Her "tror" du nok, ja.

De jeg kjenner som er leger (har flere i familien blant annet) har et kjør på jobb hver dag, der de knapt har tid til å spise, så det er liten tid til å stå og flørte. Når det er sagt, så er det naturligvis folk som treffer hverandre på slike steder, akkurat som i andre yrkesgrupper. Men, arbeidspresset gjør at jeg neppe tror de er så overrepresentert.

Med tanke på piloter, så kan det være så mangt, men de som flyr passasjerfly, og som ofte er på overnattinger på hoteller rundt om, der kan det vel tenkes at det foregår noe. Vanskelig å si. Vil tro mange av dem synes det er godt å slappe av når de først har noen timer fri, yrket er ikke så glamorøst som enkelte tror ut fra filmer.

Anonymkode: 4a9b8...d56

Ser jeg tok feil angående piloter, men hvis du gjør et raskt lite Google-søk, så vil du se at lege/helse er blant de yrkene med høyest forekomst av utroskap. Så jeg tror nok ikke så feil som du antar. 

Anonymkode: 9805a...c5d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Langt under ligaen til en lege😝😝

Anonymkode: c39e2...be7

😂😂😂

Anonymkode: 985f5...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

jurist, lærer, økonom, lege, kulturarbeider, markedsfører, selger, bibliotekar, IT-konsulent og journalist, er yrkene hvor det er mest utroskap

Så om du er gift med noen innenfor disse yrkene, er sjansen veldig stor for at han er utro. 

Anonymkode: 05f6b...a3c

Bibliotekar 😂😂😂

Anonymkode: 985f5...69c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Spesielt hvis de har rørlegger på besøk. Alle kvinnelige leger og sykepleiere står sikkert i kø.

Anonymkode: 7f5e7...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet i over ti år på sykehus. Aldri opplevd at noen har vært utro. Tro meg, alle vet alt om alle, så det ville vi visst. 

Anonymkode: e8c53...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (19 timer siden):

Hvordan er det da?

Jeg har jobbet på tre forskjellige skoler, mye utroskap på julebordene og sommerfestene. Noen er utro med samme person år etter år, selv om de har ektefeller hjemme. Og generelt føler jeg det er mye flørting i yrket 😅 mange utadvendte mennesker som liker godt å være litt i rampelyset som søker seg til denne jobben 🙈

Anonymkode: 84e81...b64

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjøfolk som har ukesvis fri imens partner har 8-16/14-22 jobb, er nok langt mer utro enn de innen helse/sykehus.

Anonymkode: 724e4...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har knulla 4 leger på jobben. Alle vi har vært i forhold hjemme🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: 079fd...5d7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det tror jeg ingenting på.

Bare det at du bruker ordet "pult", viser at du er alt for ung og lang under ligaen til en lege, så dette er nok kun en fantasi du har. 

Anonymkode: d1265...b19

Tja.  Har vell noe med dialekt å gjøre. 

Men, jeg er man 40. Alltid sagt pult i stede for knulle. Så enkelt er det. 

Hva du måtte mene om min liga eller ikke er for meg likegyldig.  Jeg gidder virkelig ikke sitte å skrive løgner på kg, av alle plasser.  TS spurte, jeg svarte. 

Fun fact: Har desverre heller ingen fantasier om leger, ei heller noen gang hatt det. Eller, tja, er gift med ei som er lege nå.

Sorry, ble en liten rant her nå.  Tror du virkelig jeg bryr meg om du, eller noen som helst andre tror på det jeg skrev eller ikke? 😅.   Svaret mitt kom nok kun pga alle innlegg jeg har lest i det siste der folk roper "troll" så fort det er noe de ikke er enige i eller ikke tror på. I stede for at de tenker at "oj, her lærte jeg noe nytt". 

Mann 40, gift med lege 44 på lungeavdelingen .

Anonymkode: ea0a5...4b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har jobbet i over ti år på sykehus. Aldri opplevd at noen har vært utro. Tro meg, alle vet alt om alle, så det ville vi visst. 

Anonymkode: e8c53...736

Da jobber du ikke på sykehuset i skien hvertfall, så da vet vi det. 

Anonymkode: ea0a5...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...