AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Skrevet 8. september 2024 Er det mye utroskap på sykehus? Anonymkode: 383f1...cfc
Gjest winterchild Skrevet 8. september 2024 #3 Skrevet 8. september 2024 Haha du menar mellan patienter? Eller ansatte? Livet är inte Greys anatomy, så nej det skulle jag inte tro 😅
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #4 Skrevet 8. september 2024 Tror vel legeyrket og piloter er noen av de yrkene med høyest andel utroskap. Anonymkode: 9805a...c5d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror vel legeyrket og piloter er noen av de yrkene med høyest andel utroskap. Anonymkode: 9805a...c5d Tja, du skulle vært på en lærerfest eller to og sikkert fått deg en overraskelse 😆 Anonymkode: 84e81...b64 10
Meowmere Skrevet 8. september 2024 #6 Skrevet 8. september 2024 Må slutte å se på amerikanske sykehusserier 6
Flintis Skrevet 8. september 2024 #7 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Tja, du skulle vært på en lærerfest eller to og sikkert fått deg en overraskelse 😆 Anonymkode: 84e81...b64 Hvordan er det da?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #8 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror vel legeyrket og piloter er noen av de yrkene med høyest andel utroskap. Anonymkode: 9805a...c5d Her "tror" du nok, ja. De jeg kjenner som er leger (har flere i familien blant annet) har et kjør på jobb hver dag, der de knapt har tid til å spise, så det er liten tid til å stå og flørte. Når det er sagt, så er det naturligvis folk som treffer hverandre på slike steder, akkurat som i andre yrkesgrupper. Men, arbeidspresset gjør at jeg neppe tror de er så overrepresentert. Med tanke på piloter, så kan det være så mangt, men de som flyr passasjerfly, og som ofte er på overnattinger på hoteller rundt om, der kan det vel tenkes at det foregår noe. Vanskelig å si. Vil tro mange av dem synes det er godt å slappe av når de først har noen timer fri, yrket er ikke så glamorøst som enkelte tror ut fra filmer. Anonymkode: 4a9b8...d56
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #9 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja, du skulle vært på en lærerfest eller to og sikkert fått deg en overraskelse 😆 Anonymkode: 84e81...b64 Rart å se for seg lærerne jeg har hatt være utro og ha drama seg imellom. Anonymkode: d73c2...a09
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #10 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Her "tror" du nok, ja. De jeg kjenner som er leger (har flere i familien blant annet) har et kjør på jobb hver dag, der de knapt har tid til å spise, så det er liten tid til å stå og flørte. Når det er sagt, så er det naturligvis folk som treffer hverandre på slike steder, akkurat som i andre yrkesgrupper. Men, arbeidspresset gjør at jeg neppe tror de er så overrepresentert. Anonymkode: 4a9b8...d56 Tja. Kjenner 4 leger som har tider kontoer, uten at kona eller mannen vet om det (ja, jeg har spurt). Og ja, det er begge kjønn. Etter hva de forteller (samt mannlige og kvinnelige sykepleiere jeg kjenner, så skjer det mye rart, når man kan ha en flørt på jobb med noen man treffer mer enn den som er hjemme. Tar ikke så lang tid med en quickie på jobb. Ei som er lege, har jeg faktisk pult på bakrommet hennes (der ansvarlig lege kan sove når de har nattevakt, og er alene uten at noen kommer inn). Kvelden før, kunne hun fortelle at den som hadde nattevakt da (kvinne), pulte en annen lege (mann) i samme sengen. Den andre kvinnelige legen, er gift. Så ja, det skjer på sykehus. Definitivt. Tror kanskje du skal spørre de i familien din om hva som er fakta, og be dem svare uten å lyve. Anonymkode: ea0a5...4b9 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #11 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja. Kjenner 4 leger som har tider kontoer, uten at kona eller mannen vet om det (ja, jeg har spurt). Og ja, det er begge kjønn. Etter hva de forteller (samt mannlige og kvinnelige sykepleiere jeg kjenner, så skjer det mye rart, når man kan ha en flørt på jobb med noen man treffer mer enn den som er hjemme. Tar ikke så lang tid med en quickie på jobb. Ei som er lege, har jeg faktisk pult på bakrommet hennes (der ansvarlig lege kan sove når de har nattevakt, og er alene uten at noen kommer inn). Kvelden før, kunne hun fortelle at den som hadde nattevakt da (kvinne), pulte en annen lege (mann) i samme sengen. Den andre kvinnelige legen, er gift. Så ja, det skjer på sykehus. Definitivt. Tror kanskje du skal spørre de i familien din om hva som er fakta, og be dem svare uten å lyve. Anonymkode: ea0a5...4b9 Og det du skriver, er jeg i min fulle rett til ikke å tro ett ord av. Anonymkode: 4a9b8...d56 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #12 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tja. Kjenner 4 leger som har tider kontoer, uten at kona eller mannen vet om det (ja, jeg har spurt). Og ja, det er begge kjønn. Etter hva de forteller (samt mannlige og kvinnelige sykepleiere jeg kjenner, så skjer det mye rart, når man kan ha en flørt på jobb med noen man treffer mer enn den som er hjemme. Tar ikke så lang tid med en quickie på jobb. Ei som er lege, har jeg faktisk pult på bakrommet hennes (der ansvarlig lege kan sove når de har nattevakt, og er alene uten at noen kommer inn). Kvelden før, kunne hun fortelle at den som hadde nattevakt da (kvinne), pulte en annen lege (mann) i samme sengen. Den andre kvinnelige legen, er gift. Så ja, det skjer på sykehus. Definitivt. Tror kanskje du skal spørre de i familien din om hva som er fakta, og be dem svare uten å lyve. Anonymkode: ea0a5...4b9 Det tror jeg ingenting på. Bare det at du bruker ordet "pult", viser at du er alt for ung og lang under ligaen til en lege, så dette er nok kun en fantasi du har. Anonymkode: d1265...b19 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #13 Skrevet 9. september 2024 Er ikke sykepleiere og leger fullstendig utslitte av jobben da? Er i hvertfall det man leser og hører. Men jobber vel ofte mange tusen på et sykehus, så statistisk sett skjer det vel utroskap der også. Anonymkode: 09dd5...b49
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #14 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det tror jeg ingenting på. Bare det at du bruker ordet "pult", viser at du er alt for ung og lang under ligaen til en lege, så dette er nok kun en fantasi du har. Anonymkode: d1265...b19 Langt under ligaen til en lege😝😝 Anonymkode: c39e2...be7 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #15 Skrevet 9. september 2024 Tja jobba 15 år på sykehus. Jeg har sett mye utroskap på jobbfestene i allefall både blant leger og sykepleiere. Har hørt noen historier om ting og tang som har pågått i arbeidstiden, men aldri sett det selv. Anonymkode: c39e2...be7 2
Gjest goodbeforelong Skrevet 9. september 2024 #16 Skrevet 9. september 2024 For et nivå. Noen kjenner noen som.. sånn er det vel i de fleste yrker. Ting skjer. Men å generalisere en hel yrkesgruppe blir litt søkt.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #17 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tror vel legeyrket og piloter er noen av de yrkene med høyest andel utroskap. Anonymkode: 9805a...c5d Jøss. Jeg har i år 27 år ved 2 av landets største sykehus. De siste 11 årene som lege. Kan ikke komme på en, eneste «utroskapshistorie». Kan heller ikke komme på en, eneste lege-sykepleier relasjon, som også er en myte jeg har hørt. Anonymkode: 56915...354 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #18 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jøss. Jeg har i år 27 år ved 2 av landets største sykehus. De siste 11 årene som lege. Kan ikke komme på en, eneste «utroskapshistorie». Kan heller ikke komme på en, eneste lege-sykepleier relasjon, som også er en myte jeg har hørt. Anonymkode: 56915...354 Da kan du ikke ha undersøkt nok. Både på riksen og Ullevål har vi kollegaer som er gift med hverandre og vennepar av oss ( lege og spl ) Anonymkode: 043d1...314
drue Skrevet 9. september 2024 #19 Skrevet 9. september 2024 Sånn som legene springer rundt på det sykehuset jeg jobber på, så kan jeg ikke forstå hvordan de skulle ha tid til det
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #20 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Her "tror" du nok, ja. De jeg kjenner som er leger (har flere i familien blant annet) har et kjør på jobb hver dag, der de knapt har tid til å spise, så det er liten tid til å stå og flørte. Når det er sagt, så er det naturligvis folk som treffer hverandre på slike steder, akkurat som i andre yrkesgrupper. Men, arbeidspresset gjør at jeg neppe tror de er så overrepresentert. Med tanke på piloter, så kan det være så mangt, men de som flyr passasjerfly, og som ofte er på overnattinger på hoteller rundt om, der kan det vel tenkes at det foregår noe. Vanskelig å si. Vil tro mange av dem synes det er godt å slappe av når de først har noen timer fri, yrket er ikke så glamorøst som enkelte tror ut fra filmer. Anonymkode: 4a9b8...d56 Vel vel. Jeg kjenner en som jobber som sykepleier. Det var visst ikke uvanlig i det hele tatt at gifte leger og sykepleiere hadde seg på jobb. Anonymkode: da7e5...af5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå