AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Skrevet 8. september 2024 Pga en kommentar fra samboeren min tidligere i kveld, så gikk jeg inn på profilen hans på IG for å se hva slags kontoer han følger. Dette på bakgrunn av at han fortalte at en kollega hadde lagt ut et lettkledd bilde av seg selv.. Når jeg da dykker litt dypere i hvem han følger, så ser jeg at han har likt masse lettkledde bilder av yngre kollegaer, kjenner jeg blir helt uvel av tanken. Mister helt håp om at det finnes gode menn der ute, med moral og etikk på plass. Føler meg som tidenes idiot, disse jentene vet at han har kjæreste, men at de likevel har hans oppmerksomhet. Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette, men føler dette bare er enda en ting som får meg til å innse at det aldri blir oss to i fremtiden, og at jeg kanskje er ment for et liv i ensomhet. Anonymkode: e38fc...761 9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #2 Skrevet 8. september 2024 Jepp, dessverre er jeg lav og skallet samt jobber i butikk, så jeg er 100% usynlig for kvinner. Anonymkode: 40bda...a10 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #3 Skrevet 8. september 2024 Stor klem til deg, Han er et rass. Det er menn der ute, som behandler partnerne sine bedre enn dette. Forstår det føles håpløst nå etter et svik. Og du er ikke ment for et liv i ensomhet 😊 Anonymkode: e020a...9a7 6 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #4 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Stor klem til deg, Han er et rass. Det er menn der ute, som behandler partnerne sine bedre enn dette. Forstår det føles håpløst nå etter et svik. Og du er ikke ment for et liv i ensomhet 😊 Anonymkode: e020a...9a7 Takk for støttende ord. Menn har sviktet meg gjennom hele livet, så jeg tror nok ikke romantisk forhold er ment for meg. Bør jeg si noe til han, at jeg har oppdaget hva han liker på sosiale medier? Det vil jo bare fremstå som ekstremt kontrollerende. Anonymkode: e38fc...761
Nowayback Skrevet 8. september 2024 #6 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp, dessverre er jeg lav og skallet samt jobber i butikk, så jeg er 100% usynlig for kvinner. Anonymkode: 40bda...a10 Jepp, da er det ikke vits med personlige egenskaper.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #7 Skrevet 10. september 2024 DelvisPresley skrev (På 9.9.2024 den 0.41): Jepp, da er det ikke vits med personlige egenskaper. Så trist dersom dere tror det ❤️ broren min er slik dere beskriver, han har hatt sin kone i 15 år. Helt vanlige folk begge to. Anonymkode: 8e479...473 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #8 Skrevet 10. september 2024 Nei, vi finnes ikke. Gode snille menn med integritet, de har aldri eksistert. Lik som den gode snille, forståelsesfulle damen ikke finnes. Vi er da bare mennesker som gjør så godt vi kan med alt det som skjer inni oss? Anonymkode: 55fea...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #9 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 23.14): Takk for støttende ord. Menn har sviktet meg gjennom hele livet, så jeg tror nok ikke romantisk forhold er ment for meg. Bør jeg si noe til han, at jeg har oppdaget hva han liker på sosiale medier? Det vil jo bare fremstå som ekstremt kontrollerende. Anonymkode: e38fc...761 Ville anbefalt deg å avstå fra menn jeg. Vi er ikke noe for deg Anonymkode: 55fea...b8e
Rosa Gnom Skrevet 10. september 2024 #10 Skrevet 10. september 2024 For meg som ikke er så inn i sosiale medier og slikt. Er en like det samme som at han vil pule alle han trykker "like" på? Er det en slags form for utroskap? Eller kan det være at en like betyr forskjellige ting for forskjellige folk. Alt jeg har liket på facebook feks har jeg liket mens jeg ligger å scroller med ei hand. Altså med ett uhell.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #11 Skrevet 10. september 2024 Hvis alle andre er problemet er det på tide å se seg selv i speilet. Du går for samme type mann hver gang og forventer ett annet resultat, definisjonen av galskap, hilsen Einstein Anonymkode: 98a13...3b0 1
Bombasi Skrevet 10. september 2024 #12 Skrevet 10. september 2024 Har aldri skjønt greia med at menn følger kvinnelige kontoer som byr på lettkleddhet. Hvis det er slike bilder du søker etter så kan du jo søke etter det på hele det vide nettet. Er ingen grunn til å la sine egne sosiale kontoer være full av det når andre ser at du følger de, samt ha en feed med det. Og det er jo ikke slik at lettkledde bilder gjør noe for deg fra eller til. Man ser på det, tenker "oy, fin kropp" og blar videre. Integritet er èn ting, men sunn fornuft er en annen ting. 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #13 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis alle andre er problemet er det på tide å se seg selv i speilet. Du går for samme type mann hver gang og forventer ett annet resultat, definisjonen av galskap, hilsen Einstein Anonymkode: 98a13...3b0 Alle andre? Dette er min aller første kjæreste, det finnes andre menn i en kvinnes liv, enn en romantisk partner. Du kan jo gruble litt på den, «Einstein». Anonymkode: e38fc...761
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #14 Skrevet 10. september 2024 Bombasi skrev (5 minutter siden): Har aldri skjønt greia med at menn følger kvinnelige kontoer som byr på lettkleddhet. Hvis det er slike bilder du søker etter så kan du jo søke etter det på hele det vide nettet. Er ingen grunn til å la sine egne sosiale kontoer være full av det når andre ser at du følger de, samt ha en feed med det. Og det er jo ikke slik at lettkledde bilder gjør noe for deg fra eller til. Man ser på det, tenker "oy, fin kropp" og blar videre. Integritet er èn ting, men sunn fornuft er en annen ting. De vil ikke bare se ei halvnaken dame, de vil følge med på henne og lese oppdateringer og få nye bilder. De smarte følger selvsagt sånt med ekstrakontoen sin, ikke den samme som de er venner med bestemor på. Anonymkode: dd2b7...2c4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #15 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 22.53): Mister helt håp om at det finnes gode menn der ute, med moral og etikk på plass. Anonymkode: e38fc...761 Er det du som har fasiten på hva er er riktig moral og etikk? Anonymkode: a7d5c...0ff
Bombasi Skrevet 10. september 2024 #16 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De vil ikke bare se ei halvnaken dame, de vil følge med på henne og lese oppdateringer og få nye bilder. De smarte følger selvsagt sånt med ekstrakontoen sin, ikke den samme som de er venner med bestemor på. Anonymkode: dd2b7...2c4 For hvilket formål? Hva får menn ut av det? Er det for å brygge seg opp litt drømfett som han kan runke til? Dette er fjerne kvinner og gjerne i en helt annen alder enn mennene som følger. Det er fullstendig bortkastet. Alle vet hvordan en kvinnekropp ser ut, og man finner en hvis man ellers søker. Det er ikke vits i å late som man er en interessert følger. Typisk nok bryr ikke menn seg særlig om oppdateringene, men det er bildene de skal sluke. Jeg forstår det ikke. Av alt som er bortkastet i verden så er å følge fremmede kvinner som byr på kropp og hud på sosiale medier noe av det største. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #17 Skrevet 10. september 2024 Bombasi skrev (1 minutt siden): Jeg forstår det ikke. Av alt som er bortkastet i verden så er å følge fremmede kvinner som byr på kropp og hud på sosiale medier noe av det største. Like irritert på kvinner som var på Chippendales også? Anonymkode: a7d5c...0ff
Bombasi Skrevet 10. september 2024 #18 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Like irritert på kvinner som var på Chippendales også? Anonymkode: a7d5c...0ff Vet ikke mye om det, men var ikke Chippendales et show i sin tid? Det skiller seg ut ifra å sitte i stua sammen med kona hjemme på en onsdagskveld og bla på mobilen i lettkledde, fjerne damer. 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #19 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 22.53): Pga en kommentar fra samboeren min tidligere i kveld, så gikk jeg inn på profilen hans på IG for å se hva slags kontoer han følger. Dette på bakgrunn av at han fortalte at en kollega hadde lagt ut et lettkledd bilde av seg selv.. Når jeg da dykker litt dypere i hvem han følger, så ser jeg at han har likt masse lettkledde bilder av yngre kollegaer, kjenner jeg blir helt uvel av tanken. Mister helt håp om at det finnes gode menn der ute, med moral og etikk på plass. Føler meg som tidenes idiot, disse jentene vet at han har kjæreste, men at de likevel har hans oppmerksomhet. Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette, men føler dette bare er enda en ting som får meg til å innse at det aldri blir oss to i fremtiden, og at jeg kanskje er ment for et liv i ensomhet. Anonymkode: e38fc...761 Hvor er det han jobber, når de kvinnelige kollegene hans legger ut lettkledde bilder av seg selv? Aldri vært borti at mine kolleger gjør det. Trodde der bare var sånne influensere som gjorde. Det er sosialt tilbakestående å klikke "like" på bilder av lettkledde damer. Om det er utroskap vet jeg ikke. Det kommer an på grunnen til at han gjør det. Min teori er at menn som gjør det er sosialt tilbakestående og kun det. Jeg tipper dette og evt holdningene hans kommer til syne på andre måter også. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Like irritert på kvinner som var på Chippendales også? Anonymkode: a7d5c...0ff Jeg hadde ikke likt at kjæresten min dro på mannlig strippeshow. Uansett grunn. Anonymkode: 789c6...46d 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #20 Skrevet 11. september 2024 Både kona og jeg sikler etter det motsatte kjønn på TV og internett. Vi deler det med hverandre også. Hva er galt med det? Anonymkode: 2288d...dac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå