AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Skrevet 8. september 2024 Jeg skal bare en kake hvor det står 1ts mørk rom. Jeg tenker at en halvflaske mørk rom blir en dyr affære når det bare skal brukes 1ts😆 Drikker ikke mørk rom ellers. Kan jeg bruke romessens istedenfor, eller blir det veldig annerledes? Anonymkode: 7ac78...9e6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #2 Skrevet 8. september 2024 Bruk romessens hvis du har det. Ingen andre enn eksperter smaker forskjell. Anonymkode: 1359e...0d3
Jdz Skrevet 8. september 2024 #3 Skrevet 8. september 2024 Hvorfor ikke kjøpe en miniatyrflaske med brun Havana Club? 50 kroner eller noe 1
Leo Skrevet 8. september 2024 #4 Skrevet 8. september 2024 Jeg lurer på om man i det hele tatt kan smake en ts. rom i en hel kake. Essens har en veldig dominerende smak, så jeg ville i hvert fall ha vært veldig forsiktig med den for med så lite rom i er det neppe meningen at den smaken skal være fremtredende. 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Skrevet 8. september 2024 1 ts rom smaker ingenting i en kake. Essens er heftigere saker, så ville ikke erstattet 1 ts rom med 1 ts essens. Ville tatt et par dråper essens bare, evt smake til i en ts med annen sprit, f.eks. vodka eller konjakk. Anonymkode: 7f0cf...ca6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #6 Skrevet 8. september 2024 Jdz skrev (25 minutter siden): Hvorfor ikke kjøpe en miniatyrflaske med brun Havana Club? 50 kroner eller noe Ja det var lurt! Søkte bare på «mørk rom» på vinmonopolets sider, og fant ingen småflasker, men nå søkte jeg opp den du foreslå og fant! Denne sant? Anonymkode: 7ac78...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå