issoras Skrevet 11. september #21 Del Skrevet 11. september Støtter også forslag om Tailored fra Ninepine. Jeg har Asana også, den er enda mer behagelig, men såpass tynn at den ikke fungerer heeelt som jobbukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #22 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 14.43): Takk for bra tips. alle sammen! ja, er de fra NinePine bra? Får de opp i feeden etter å ha googlet Algoritmene vet hva jeg trenger... Har du noen spesiell du kan anbefale? Anonymkode: 5fc88...679 Har både Tailored og Asana, Asana er veldig tynne og behagelige på sommeren men så tynne at de viser mye trusestrikk om du ikke har string/sømløse. Tailored er som noen sier veldig mye tykkere, men veldig fine jobb-bukser. Blir litt for varme for meg på tjukkeste sommeren, men nå fremover blir de perfekte. Anonymkode: 687e6...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #23 Del Skrevet 12. september Har disse buksene lommer? Anonymkode: c8706...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #24 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 9.38): Tro det eller ei, men denne er kjempefin. Ganske tungt stoff, så den henger pent på. Jeg er ganske høy, og normalvektig, og den kler meg kjempegodt. https://www2.hm.com/no_no/productpage.1214177009.html Anonymkode: 8448c...0af Takk for tipset om denne. Jeg fikk bestillingen min i dag og er kjempefornøyd😊 Anonymkode: 34f99...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå