AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Skrevet 8. september 2024 Jeg er en ikke så veldig kjekk mann, men etter jeg byttet helt ut bildene mine til å ha en del aktivitetsbilder (jeg er veldig aktiv) og begynt å bruke Hinge istedetfor Tinder så har jeg plutselig matchet med uhorvelig mange jenter som jeg mener er way out of my league, tilogmed flere som starter samtale med meg. Sliter litt med å tro at disse kan like en som meg. Jeg er litt av typen som unngår å bli tatt bilder av fordi jeg blir så klein og føler jeg ser rar ut, unngår å se på bilder av meg selv etc men får en sjelden gang oppmerksomhet også i det virkelige liv, men gjerne av helt andre typer jenter enn de på appene. Blir beskrevet som en trygg, balansert type, og det kan jeg gå med på, men kjekk? Jeg ser ikke helt hva disse damene vil med en som meg. Funderer mest på om jeg har for gode bilder, og at jeg bør sørge for å ha litt andre vinkler som får meg til å se så rar ut som jeg selv mener jeg ser ut? Eller om jeg bare bør tenke det er min gode tekst som hjelper meg. Er det andre her inne som ikke ser hvordan det motsatte kjønn kan syns du er attraktiv? Da tenker jeg fysisk. Hvordan jobber man med det? Anonymkode: 76d6c...9e9 1
Lidhun Skrevet 8. september 2024 #2 Skrevet 8. september 2024 Jeg ble veldig nysgjerrig på hvordan du faktisk ser ut😄 Kan det være du utstråler mer selvsikkerhet, eller at bildene ser bedre ut fordi de er mer gjennomarbeidet eller viser deg i situasjoner du liker? Jeg føler ikke jeg er attraktiv for menn, og tror heller ikke menn tenker jeg er attraktiv. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #3 Skrevet 8. september 2024 Det kan hende du ikke ser hvor kjekk du selv er. Det er vanlig å misslike eget utsendet. Gjør det selv og har ikke trodd på kjærester eller folk som sier jeg er pen. Det er vanskelig og på et punkt må du bare leve livet å fokusere utover istede for innover, å ta det som det kommer. Anonymkode: a62e2...3e8 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #4 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan hende du ikke ser hvor kjekk du selv er. Det er vanlig å misslike eget utsendet. Gjør det selv og har ikke trodd på kjærester eller folk som sier jeg er pen. Det er vanskelig og på et punkt må du bare leve livet å fokusere utover istede for innover, å ta det som det kommer. Anonymkode: a62e2...3e8 Å folk har ulik smak i partner. Anonymkode: a62e2...3e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Skrevet 8. september 2024 Tror det handler om selvtillit og selvbilde, noe som kommer innenfra. Finnes ikke nok oppmerksomhet i verden som kan bekrefte at man er bra nok så lenge selvbildet er elendig. Jeg tror også at når man har et oppheng i at man ikke er bra nok på et område, går man rundt og tror dette er så viktig for alle i en dating-setting. At noen, og særlig som man anser "bedre" stilt på området, skulle like en virker helt søkt, sant? Men vi ser jo alle etter svært ulike ting når vi dater. Vi har alle ulike historier som påvirker hva vi ser etter. Det er også noe med at vi ikke ser samme fyr eller dame med samme øyne, og derfor også nødvendigvis vurderer dem ulikt. Spiller det noen rolle hvor"objektivt" kjekk du er eller ei, hvis ei dame du liker finner deg kjekk? Det er jo egentlig det eneste som betyr noe i denne settingen. Alle slags mennesker får jo kjærester, så jeg tror vi med dårlig selvbilde har lett for å tro at våre usikkerheter spiller en større rolle en de egentlig gjør for andre. Anonymkode: 03535...008 1
askjiir Skrevet 9. september 2024 #6 Skrevet 9. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er en ikke så veldig kjekk mann, men etter jeg byttet helt ut bildene mine til å ha en del aktivitetsbilder (jeg er veldig aktiv) og begynt å bruke Hinge istedetfor Tinder så har jeg plutselig matchet med uhorvelig mange jenter som jeg mener er way out of my league, tilogmed flere som starter samtale med meg. Sliter litt med å tro at disse kan like en som meg. Jeg er litt av typen som unngår å bli tatt bilder av fordi jeg blir så klein og føler jeg ser rar ut, unngår å se på bilder av meg selv etc men får en sjelden gang oppmerksomhet også i det virkelige liv, men gjerne av helt andre typer jenter enn de på appene. Blir beskrevet som en trygg, balansert type, og det kan jeg gå med på, men kjekk? Jeg ser ikke helt hva disse damene vil med en som meg. Funderer mest på om jeg har for gode bilder, og at jeg bør sørge for å ha litt andre vinkler som får meg til å se så rar ut som jeg selv mener jeg ser ut? Eller om jeg bare bør tenke det er min gode tekst som hjelper meg. Er det andre her inne som ikke ser hvordan det motsatte kjønn kan syns du er attraktiv? Da tenker jeg fysisk. Hvordan jobber man med det? Anonymkode: 76d6c...9e9 Mulig det er bots. Attraktive kvinner er ekstremt kresne på utseende til menn, det holder ikke å bare være okei. Endret 9. september 2024 av askjiir
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #7 Skrevet 9. september 2024 Vil bare skyte inn at mangel på suksess på Tinder ikke sier noe om generell attraktivitet. Det er 4 menn per kvinnelige bruker på Tinder. Algoritmen er et slags ratingsystem ment til å holde brukerne der. De fleste menn sine profiler blir ikke vist fram en gang siden kvinner går raskt lei av å sveipe og siden det er så enorm overvekt av menn så trenger de ikke å sveipe lenge for å ha helt greie 10 dates linet opp. Anonymkode: 43a95...ffd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå