Gå til innhold

Har du flere enn et (norsk) pass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her har pass fra andre land i tillegg til Norge. Hvilket bruker du til å reise og til hvilke land? 

Anonymkode: 00890...692

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fra et land til. Blir ikke brukt da jeg føler meg norsk og da faller det naturlig å bruke det. Det andre har jeg pga fremtidig arv og legitimasjon i forbindelse med det. 

Anonymkode: 01772...760

Skrevet

🇺🇸 763CDC03-F6F6-4A43-84F4-F688D199C13E.gif.7085da18712193272d6288a8b4aff11e.gif  Bruker hovedsakelig mitt norske pass til de fleste reisene Butter og jeg tar.

Gjest winterchild
Skrevet (endret)

Har svenskt och kanadensiskt (så inte norskt men har en norsk man ^^) bruker det svenska inom EU och den kanadensiska när jag ska till Kanada/USA, drar inte så många andra ställen :)

Endret av winterchild
Skrevet

Har Norskt og russisk. Bruker begge. 

Anonymkode: 53add...b99

Skrevet

Norsk og britisk. Veeeldig hendig etter Brexit. Bruker begge ved reise. Britisk inn i UK, norsk inn I Norge. 

Anonymkode: 5a116...365

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Norsk og britisk. Veeeldig hendig etter Brexit. Bruker begge ved reise. Britisk inn i UK, norsk inn I Norge. 

Samme her. Fint når man reiser til Australia også.

Anonymkode: 1c3c9...1a6

Skrevet

Til dere som har flere; hvilket pass bruker du til å registere flyturen med om du for eksempel bruker det ene passet i det andre landet og det norske i Norge?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Til dere som har flere; hvilket pass bruker du til å registere flyturen med om du for eksempel bruker det ene passet i det andre landet og det norske i Norge?

Hipp som happ. De sjekker jo ikke boardingkortet ditt i passkontrollen. Bruker som regel det norske av gammel vane tror jeg. 

Skrevet

Jeg har to pass, mannen har to pass, barna har tre pass hver (Norsk, mannen sitt og mitt statsborgerskap/pass).

Anonymkode: 8446a...c6c

Skrevet

Meg over. Tok feil. Manne har kun ett pass.

Jeg og barna bruker bare norske pass. De andre ligger til spesielle anledninger (arv, valget o.l.)

Anonymkode: 8446a...c6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...