AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Del Skrevet 8. september 2024 Før var vi sammen hver dag nesten inntil svoger kom og stjal søsteren min. Nå er vi aldri sammen. Hver gang vi møtes er han med. Alltid må han være med. Ønsker bare at de skal slå opp slik at jeg får søsteren min tilbake. Råd? Anonymkode: 55d81...ac1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #2 Del Skrevet 8. september 2024 Hva er viktigst for deg, at søstra di er forelsket og har funnet kjærlighet, eller at du får tilfredsstilt ditt behov for selskap? Du kaller han svoger, så da er de gift og dette har pågått lenge? Da trives de skikkelig godt sammen og hun vil ha han med. Er de nyforelsket så er det samme greia. Du kan invitere henne med deg på noe, og gjøre det tydelig at dette er søster-tid. Dere har kanskje en felles interesse, som han ikke er så inne på? For all del ikke bli dramatisk og be henne velge, snakke stygt om han eller noe slikt. Det vil ikke ende bra. Anonymkode: c6cd4...ccf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #3 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Før var vi sammen hver dag nesten inntil svoger kom og stjal søsteren min. Nå er vi aldri sammen. Hver gang vi møtes er han med. Alltid må han være med. Ønsker bare at de skal slå opp slik at jeg får søsteren min tilbake. Råd? Anonymkode: 55d81...ac1 Spør om dere kan møtes alene noenganger, fordi man snakker annerledes sammen når man møtes to og to og du savner at dere henger sammen. Anonymkode: a34c7...4aa 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #4 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er viktigst for deg, at søstra di er forelsket og har funnet kjærlighet, eller at du får tilfredsstilt ditt behov for selskap? Du kaller han svoger, så da er de gift og dette har pågått lenge? Da trives de skikkelig godt sammen og hun vil ha han med. Er de nyforelsket så er det samme greia. Du kan invitere henne med deg på noe, og gjøre det tydelig at dette er søster-tid. Dere har kanskje en felles interesse, som han ikke er så inne på? For all del ikke bli dramatisk og be henne velge, snakke stygt om han eller noe slikt. Det vil ikke ende bra. Anonymkode: c6cd4...ccf Det er selvsagt fint og flott at hun har funnet seg en partner, men jeg skjønner TS. Det er irriterende med damer som alltid må ha med partneren på besøk til venner og søstre. Man får aldri alenetid med dem. Anonymkode: e59e6...beb 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er selvsagt fint og flott at hun har funnet seg en partner, men jeg skjønner TS. Det er irriterende med damer som alltid må ha med partneren på besøk til venner og søstre. Man får aldri alenetid med dem. Anonymkode: e59e6...beb Enig. Jeg droppet et vennskap pga det. Partneren hennes var helt ok, men av og til vil man bare ha venninnetid. Men neida, han skulle alltid være med, uansett. Anonymkode: f5f7c...6a1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #6 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig. Jeg droppet et vennskap pga det. Partneren hennes var helt ok, men av og til vil man bare ha venninnetid. Men neida, han skulle alltid være med, uansett. Anonymkode: f5f7c...6a1 Jeg har en mistanke om at partneren da har et stort kontrollbehov og er sjalu på en merkelig måte. Anonymkode: e59e6...beb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #7 Del Skrevet 8. september 2024 Dette må være tull eller skrevet av en veldig umoden person. Du ønsker at de skal slå opp slik at du kan få mer tid med søstreren din? Anonymkode: a8627...0ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #8 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva er viktigst for deg, at søstra di er forelsket og har funnet kjærlighet, eller at du får tilfredsstilt ditt behov for selskap? Du kaller han svoger, så da er de gift og dette har pågått lenge? Da trives de skikkelig godt sammen og hun vil ha han med. Er de nyforelsket så er det samme greia. Du kan invitere henne med deg på noe, og gjøre det tydelig at dette er søster-tid. Dere har kanskje en felles interesse, som han ikke er så inne på? For all del ikke bli dramatisk og be henne velge, snakke stygt om han eller noe slikt. Det vil ikke ende bra. Anonymkode: c6cd4...ccf Hver gang blir han med så jeg får aldri tid med hun lenger. Ja lenge to år ca. Det er min søster men nå føler jeg at han har stjelt hun fra meg. Anonymkode: 55d81...ac1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #9 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er selvsagt fint og flott at hun har funnet seg en partner, men jeg skjønner TS. Det er irriterende med damer som alltid må ha med partneren på besøk til venner og søstre. Man får aldri alenetid med dem. Anonymkode: e59e6...beb Ja Anonymkode: 55d81...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #10 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Spør om dere kan møtes alene noenganger, fordi man snakker annerledes sammen når man møtes to og to og du savner at dere henger sammen. Anonymkode: a34c7...4aa Forstår hun ikke kan velge men noen ganger tenker jeg på om hun kan velge meg og slå opp med han. Vi er i familie. Anonymkode: 55d81...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #11 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Før var vi sammen hver dag nesten inntil svoger kom og stjal søsteren min. Nå er vi aldri sammen. Hver gang vi møtes er han med. Alltid må han være med. Ønsker bare at de skal slå opp slik at jeg får søsteren min tilbake. Råd? Anonymkode: 55d81...ac1 Ja. Skjerp deg. Anonymkode: 4c203...356 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #12 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Før var vi sammen hver dag nesten inntil svoger kom og stjal søsteren min. Nå er vi aldri sammen. Hver gang vi møtes er han med. Alltid må han være med. Ønsker bare at de skal slå opp slik at jeg får søsteren min tilbake. Råd? Anonymkode: 55d81...ac1 Hvordan gjøre søsteren min så ensom og ulykkelig at hun kun ser meg?? Hva med å få deg en partner eller jobbe selv? Så kan du invitere til jentekveld en gang i mnd, som andre søstre gjør.. Anonymkode: 333a3...b1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #13 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Forstår hun ikke kan velge men noen ganger tenker jeg på om hun kan velge meg og slå opp med han. Vi er i familie. Anonymkode: 55d81...ac1 😂 Anonymkode: a8627...0ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #14 Del Skrevet 8. september 2024 Det heter stjålet. Man kan ikke stjele mennesker. De er ikke viljeløse gjenstander. Anonymkode: ca7d1...a52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 8. september 2024 #15 Del Skrevet 8. september 2024 Å stjele, stjeler, har stjålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #16 Del Skrevet 8. september 2024 😂😂😂 Anonymkode: 7f751...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #17 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Forstår hun ikke kan velge men noen ganger tenker jeg på om hun kan velge meg og slå opp med han. Vi er i familie. Anonymkode: 55d81...ac1 Hva med å få deg et sosialt liv utenom søsteren din? Anonymkode: af446...c60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #18 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Forstår hun ikke kan velge men noen ganger tenker jeg på om hun kan velge meg og slå opp med han. Vi er i familie. Anonymkode: 55d81...ac1 Du fant ikke en mellomting - det må være enten ham eller deg? Anonymkode: 6ceaa...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #19 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med å få deg et sosialt liv utenom søsteren din? Anonymkode: af446...c60 Jeg har det. Gråter ofte når jeg tenker at han har stjelt fra meg mitt forbilde. Det gikk for fort. Plutselig var hun borte. Anonymkode: 55d81...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #20 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det heter stjålet. Man kan ikke stjele mennesker. De er ikke viljeløse gjenstander. Anonymkode: ca7d1...a52 Føles som han har stjelt hun. Anonymkode: 55d81...ac1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå