AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Skrevet 8. september 2024 Det er søndag, dere har ingen planer, kanskje naturlig å gjøre noe sammen. Kjæresten din sier at h*n blir borte i 2-3t. du hører ingenting. 8t senere kommer h*n hjem og det er ikke mer igjen av dagen Er det noe galt med meg for å bli litt snurt? Anonymkode: 379bd...5c2 1 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #2 Skrevet 8. september 2024 Jeg hadde ikke blitt snurt fordi vi ikke fikk gjort noe så lenge vi ikke har planlagt noe. Men jeg hadde reagert på at jeg ikke fikk en melding om at det kom til å bli flere timer til. Hvis han hadde sagt at han var hjemme om 2-3 timer så hadde jeg blitt bekymret om tiden gikk etter det. Anonymkode: 0efae...f88 21 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #3 Skrevet 8. september 2024 Hadde blitt fly forb***a! Forskjell på 2-3 tiner og 8. Spesielt når man ikke hører noe. Man sitter jo der og venter. Respektløst og dårlig gjort. Her ville jeg sagt i fra. Selvfølgelig ok om han vil gjøre noe annet i løpet av dagen, men å si fra hvor lenge man blir borte, hvor man er og hvem man er sammen med er minstekravet man bør ha i kommunikasjon her! Anonymkode: 9c389...8f5 9 3
Trolltunge Skrevet 8. september 2024 #4 Skrevet 8. september 2024 Går ikke telefonen din den veien? Tenker slikt er fort gjort, man er med venner og timer forsvinner. Vi etterlyser hverandre dersom vi synes det blir lenge, men at slikt skjer innimellom er ikke noe problem. Hele tiden, da hadde det vært kjipt. 20 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Skrevet 8. september 2024 Jeg hadde ringt etter ca 3 timer og hørt hva som skjedde. Hadde han det kjekt ville det vært ok, ville jeg gå en tur hadde jeg hørt om det, også hadde vi bare blitt enige om hvordan vi løste resten av dagen. Hadde i alle fall ikke sittet hjemme og surnet mer og mer, det er veldig passiv aggressivt. Anonymkode: 0893f...ab4 14 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #6 Skrevet 8. september 2024 Ehm, hvorfor tok du ikke kontakt med gan etter fire timer for høre hva status var? Anonymkode: b7b87...780 8 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #7 Skrevet 8. september 2024 Prøvde du å kontakte vedkommende? Er ikke sikkert de visste om situasjonen som blomstret opp i hodet ditt. Anonymkode: a2af6...7d1 3 1
Gjest Sveits Skrevet 8. september 2024 #8 Skrevet 8. september 2024 Det har ikke noe å si for meg. Min kommer og går som han vil uten at jeg egentlig får det med meg. Plutselig drar jeg selv også ut så.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #9 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ehm, hvorfor tok du ikke kontakt med gan etter fire timer for høre hva status var? Anonymkode: b7b87...780 Tok kontakt men fikk ikke svar Anonymkode: 379bd...5c2 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #10 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tok kontakt men fikk ikke svar Anonymkode: 379bd...5c2 Det er jo et problem, i motsetning til informasjonen i HI... Hvis min mann en eneste gang hadde sagt han kom hjem etter 2-3 timer, og så ignorert meg i 8, uten en vanvittig god grunn. Så tror jeg nesten det hadde blitt brudd. Anonymkode: 0893f...ab4 1 5
Irak Skrevet 8. september 2024 #11 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er søndag, dere har ingen planer, kanskje naturlig å gjøre noe sammen. Kjæresten din sier at h*n blir borte i 2-3t. du hører ingenting. 8t senere kommer h*n hjem og det er ikke mer igjen av dagen Er det noe galt med meg for å bli litt snurt? Anonymkode: 379bd...5c2 Hadde han blitt borte lengre enn han sa, så hadde jeg satt pris på å få en mld. Hadde jeg blitt urolig så hadde jeg ringt selv. Om man ikke har planer så står man jo fritt til å disponere dagen slik man vil. Man "eier" jo ikke hverandre.... 2
Daria Skrevet 8. september 2024 #12 Skrevet 8. september 2024 Hadde han sagt hva han skulle? Hvis han skulle løpe en tur alene på øde fjellstier ville jeg hadde blitt mer bekymret enn om han skulle treffe venner - er man sosial uten noe å rekke kan fort tiden fly og telefonen glemt. En melding med beskjed om at han ble lenger borte kunne han godt kostet på seg, men utover det ser jeg ikke så mye å bli snurt for - dere hadde jo ingen planer. 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #13 Skrevet 8. september 2024 Dersom jeg trodde han skulle komme hjem kl 12, så hadde jeg jo blitt bekymret for at noe hadde skjedd? Og dersom du hadde visst at han skulle være borte hele dagen kunne jo du funnet på noe annet. Så ja, i dette tilfellet hadde jeg også vært litt irritert. Anonymkode: 93f50...e76 6
Virrevirrevapp Skrevet 8. september 2024 #14 Skrevet 8. september 2024 Tja. Hvis kjæresten skulle være borte max 3 timer hadde jeg nok meldt eller ringt når det nærma seg den 4.timen. Kanskje noe hadde dratt ut? Om jeg ikke hørte noe/ikke fikk svar, ville jeg ikke bare sitta hjemme og venta. Men hadde heller ikke blitt sur om vi ikke hadde avtale.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #15 Skrevet 8. september 2024 Han glemte seg og dere hadde ingen planer. Hadde ikke blitt sur, men hadde nok sagt jeg setter pris på en melding. Anonymkode: b9fb1...0be 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #16 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er søndag, dere har ingen planer, kanskje naturlig å gjøre noe sammen. Kjæresten din sier at h*n blir borte i 2-3t. du hører ingenting. 8t senere kommer h*n hjem og det er ikke mer igjen av dagen Er det noe galt med meg for å bli litt snurt? Anonymkode: 379bd...5c2 Jeg blir sur om gubben går på do uten å si ifra, fordi jeg lurer på hvor han blei av 😂 Anonymkode: 4446e...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #17 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir sur om gubben går på do uten å si ifra, fordi jeg lurer på hvor han blei av 😂 Anonymkode: 4446e...eb1 Er du seriøs? Anonymkode: 0efae...f88 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #18 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg blir sur om gubben går på do uten å si ifra, fordi jeg lurer på hvor han blei av 😂 Anonymkode: 4446e...eb1 Haha, good one. Anonymkode: 03661...c92
Blåttvann Skrevet 8. september 2024 #19 Skrevet 8. september 2024 Hverken jeg eller samboer er så gode på klokka, så her lar vi det hele bare stå til omtrent daglig. Men har vi avtaler så holder vi dem selvfølgelig, eller gir beskjed.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #20 Skrevet 8. september 2024 Det ville ikke vært normalt å gjøre noe sånt i vårt forhold ihvertfall. Vi gir beskjed om ca hvor lenge borte vi blir, og gir også beskjed hvis det blir mye senere enn antatt. Anonymkode: ee06f...496 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå